Dremador Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Er det mulig å bytte kjølepasta på grafikk kortet, har hatt det 1.5 år nå, bør det skiftes? Har Cooler Master HTK-002 Kjølepasta liggende, får akasa tim set av komplett til cpuen, så tenkte jeg kanskje er det lurt for gpuen også? Isåfall går vel garantien, og har aldri gjort det før... Noen forslag? Er XFX 6970 HD by the way Ligger på 49c idle, 80+ load og fryser innimellom når jeg spiller kraftige spill Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Om temperaturen ikke går over 80C så kan det at pcen låser seg være av helt andre grunner enn selve skjermkortet. Jeg synnes faktisk ikke at temperaturene dine er alt for ille. Hvilken strømforsyning har du? Uansett så bør du rengjøre skjermkortet ditt, så kan du vurdere om temperaturene ikke synker å ha på ny kjølepasta, det er dog en liten risiko for at du kan skade kortet når du gjør dette om du ikke er varsom og dette dekkes jo ikke av reklamasjon. Lenke til kommentar
Dremador Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 åssen kan jeg rengjøre kortet på en ordentlig måte uten å skru det fra hverandre? Lenke til kommentar
Dremador Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Forresten så bruker jeg msi afterburner for å få mer fan speed under gaming, da fryser ikke spillene seg i det hele tatt Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 åssen kan jeg rengjøre kortet på en ordentlig måte uten å skru det fra hverandre? Støvspyling med luft. Lenke til kommentar
Dremador Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Sånn spraykanne man kan kjøpe på komplett? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Sånn spraykanne man kan kjøpe på komplett? Eventuelt Staples, ja. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Eller vanlig kompressor om du vil, dette funker også like greit så lenge du ikke absolutt vil prøve å fjerne støvet mens utstyret er i bruk. Lenke til kommentar
Dremador Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 takker for svar, har ikke brukt noe sånt tidligere. Så er vel litt redd for at jeg skal blåse i stykker kortet Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Bare husk å holde på viften når du blåser ellers kan det komme opp i noen sinnsyke rpm og kan ødelegges. Har selv rengjort PC'er med luft, ikke noe problem så lenge du er forsiktig med viftene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå