Jetfighter Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Heisann. Jeg er på jakt etter en liten bit plastfolie som skal brukes på telefon, kartplotter og andre elektroniske duppeditter i båten. Ideen kom jeg på da jeg brukte min telefon som verktøy under siste båttur, men selv på laveste lysstyrke så blendet det alt for mye. Derfor må det være genialt med en gjennomsiktig, rød folie som bare kan legges over skjermen når jeg bruker telefonen på natta. Vet noen av dere om en slik film? Det finnes mange alterativer som solfilm, lykteglassfilm osv. men ingen av dem er røde. Med at det blir rødt lys så beholder man nattsynet mye bedre enn med vanlig hvitt lys. Jeg har forsøkt å søke mye om det på internett, men har ikke funnet noe enda. Mvh Jetfighter Lenke til kommentar
Secretalias Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er det nødt å være en folie/film? Dersom du kun ser for deg at det skal brukes av og til (nattestid) er det vel kanskje godt nok å lakkere en blank folie/plastikkark selv, hvis du bare skal legge den over skjermen på duppeditten akkurat når du bruker den uansett? Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Jo takk for tipset Jeg søkte litt rundt etter slik spray og jeg fant denne http://biltema.no/no/Bilpleie/Maling-og-lakk/Baklyslakk-36869/ Da blir det å prøve med en slik en. Får håpe touchfunksjonen fortsatt fungerer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå