Gå til innhold

Dilemma - Borderlands 2 til PC eller PS3?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har et lite dilemma her: er nesten sikker på at jeg skal kjøpe Borderlands 2, men så er jeg litt usikker på om jeg burde kjøpe til konsoll eller PC.

Grunnene til at jeg lurer, er mange: PS3 har split screen, morsomt å kunne sette seg i sofaen og spille på storskjerm, usikker på om PC-en min kan kjøre det skikkelig osv, PC-versjonen er en port osv.

Hadde jeg hatt en skikkelig heftig custombuilt stasjonær data, hadde jeg nesten garanter kjøpt det til PC. Men nå har jeg altså ikke det, og jeg lurer på: kan Borderlands 2 kjøre bra på en PC med følgende specs?:

- Intel Core i3 M80 @ 2,53 Ghz

- ATI Mobility Radeon HD 5650 1GB

- 4GB RAM

- WIndows 7 Home Premium 64-bit

Og ellers: Er PC-porten bra? Hva spiller dere på, og ville dere valgt PC eller PS3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar det kjører fint på din hardware, men det blir bare gjetning fra min side.

Når det gjelder PC-versjonen så kan jeg iallefall gå god for den. Massevis av options, kjører bra på min maskin og har aldri krasjet gjennom mine mer enn 60 spilte timer.

FOV er også med og slideren går høyt. Jeg kjører på drøyt 100 grader og den går enda litt høyere.

Endret av MDD
Lenke til kommentar

Om du er i tvil om at du kan kjøre det er det bare å ta en test her:

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

Bare skriv inn navnet på spillet eller velg det fra en liste, og så trykk den store, blå knappen med "can you RUN it...". Da får du beskjed om du kan kjøre det eller ikke, hvor bra det eventuelt vil kjøre, og om hvilke deler som er for svake om du ikke kan kjøre det.

Angående om PC-versjonen er en port eller ikke har jeg faktisk ikke peiling. Jeg vet Borderlands 1 på ÅC fikk et lite dårlig rykte for å være en dårlig port, men Borderlands 2 føles mer som et 'ekte' PC-spill. Du kan stille inn veldig mye under Options, så strengt tatt burde du nok kunne kjøre det. DLC kan vi også få, for øvrig. Har ikke hatt tid til å spille noe særlig, men har da testet Mecromanceren noen minutter (en DLC-klasse.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...