MonkeyMadness Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Har idag hatt et problem med min PS3. Etter å ha spilt Assassins Creed II en liten stund, slår PS3'en seg av og jeg må ta ut og inn strømmen for å kunne slå den på igjen. Så skjer det samme igjen etter en liten stund. Har sjekket viftene, og den blir ikke spesielt varm heller. På forhånd takk! Endret 16. oktober 2012 av waltila Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hvilken type PS3 har du? Om du har en eldre versjon kan det være at DVD / BLURAY drevet begynner å synge på siste vers (noe alle kan etter hvert ) sjekk derfor om dette også skjer når du spiller av filmer osv. Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Det er en Slim, så er en av de nyere versjonene. Så en Blu Ray film på den også etter at jeg hadde hatt problemet første gangen, og det gikk helt fint. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det høres ut som det kan være et internt problem, du må nok sende ps3'en på service Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Hmm, kjedelig Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Ble ny PS3 på meg. Snakket med et firma som utfører service på PS, og dette var en hardwarefeil som ikke kunne rettet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå