Gå til innhold

BK: Sola i havgapet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempeflott solnedgang du har fanget her. Fin kommpsisjon og fin eksponering. Skal jeg pirke på noe så ville jeg klippet bort de to første lyktestolpene.

Takk for hyggelig kommentar. Du har så rett i at stolpene burde vært klippet bort. Dette er en av detaljene som øyet og hjernen sorterer bort når du står der med fotoapparatet i hånden, og når du kommer hjem og ser bildet er slike detaljer veldig tydelige.

Lenke til kommentar

Kjempefint bilde som formidler stemningen! Liker utsnittet!

Sikkert fra tidligere i kveld dette da! ;)

Her har du fått med deg meste. Fint standpunkt, der ved innkjøringen til oppstillingsplassen ved ferjeleiet!

Hadde ikke fått med meg at dette var en av 2 dager i året for denne begivenheten..... , men flott at noen følger med... ;)

Fine detaljer når en ser det i full størrelse også! Liker! 5'er herfra! :)

Lenke til kommentar

Kjempefint bilde som formidler stemningen! Liker utsnittet! Sikkert fra tidligere i kveld dette da! ;)Her har du fått med deg meste. Fint standpunkt, der ved innkjøringen til oppstillingsplassen ved ferjeleiet! Hadde ikke fått med meg at dette var en av 2 dager i året for denne begivenheten..... , men flott at noen følger med... ;) Fine detaljer når en ser det i full størrelse også! Liker! 5'er herfra! :)

Takk. Har hatt dette med sola og gapet i tankene et par dager. Flaks med finværet da.

Lenke til kommentar

Nydelig solnedgang i et vakkert landskap som synes godt. Ikke så ofte jeg har sett kombinasjonen av solnedgang sammen med miljø på den måten - og jeg liker det veldig godt! Gir liv og histore. Kanhende stolpen burde vært borte, jeg tenkte ikke på den.. Men når det er påpekt tenker jeg at når en glemmer det så er det fordi man er tilstede i øyeblikket og nyter det fullt ut. Hadde jeg gjort iallefall. ;)

Lenke til kommentar

Nydelig solnedgang i et vakkert landskap som synes godt. Ikke så ofte jeg har sett kombinasjonen av solnedgang sammen med miljø på den måten - og jeg liker det veldig godt! Gir liv og histore. Kanhende stolpen burde vært borte, jeg tenkte ikke på den.. Men når det er påpekt tenker jeg at når en glemmer det så er det fordi man er tilstede i øyeblikket og nyter det fullt ut. Hadde jeg gjort iallefall. ;)

Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...