Gå til innhold

Spille av videofiler og filmer fra hardisk gjennom hjemmkino-anlegget.

Anbefalte innlegg

vet ikke helt hvor jeg skal poste dette men jeg har et yamaha YHT-196 hjemmekino anlegg som nå er inne til reperasjon som jeg har ventet på i fire uker i morgen. Vet ikke om dette er latterlig lang tid men jeg fikk såvidt prøvd det før recieveren tok kvelden.. Men til poenget, de fleste filmer og serier jeg ser er lastet ned så jeg får dem på filer. bruker en 3.0 1tb ekstern harddisk som funker veldig bra og koble direkte til tv-en og få opp veldig god kvalitet bilde. Har og en xbox360 og en panasonic blu-ray spiller med usb ingang. Problemet er at det blir veldig dårlig kvalitet på blu ray spilleren og om jeg husker rett fungerer ikke engang 3.0 harddisken på den, samme på xboxen. På tv-en virker det nesten som at bildet blir forbedret tusen ganger bedre og smootha skikkelig ut i forhold til på pc-en og blu-ray spilleren. Recieveren kjører gjennom HDMI så du kobler til tv-en og kobler alt til den som sender signalene gjennom men dette går selvsagt ikke med USB-en på tv-en. Har btw en Samsung 40" LCD-TV LE40C535 tv som jeg er rimelig fornøyd med, ikke så god til å stille in bildet så har det pretty much på standarinstillinger. (I know, I know) Så er det en mulighet å få brukt hjemmekino anlegget til å se nedlastete filmer på? Kanskje kjøpe en apple-tv lignende dings som har USB inngang? Any tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...