Mr.Postman Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Hei, Ble ilag med eksen min igjen her omdagen etter at hun hadde slått opp med typen sin. Hun sa til meg at hun egentli aldri likte han, og visste ikke hvorfor hun ble ilag med han. Hun har visst likt meg hele tiden. Før hun slo opp med han sa hun til en veninne at hun ikke likte han, men meg. Etter hun slo opp med han ble vi enige om å begynne på nytt, men å holde det uformellt. Dagen etter reiste jeg på ferie til utlandet. Skal være der i to uker. Så da jeg spurte henne hva hun gjor på så sa hun atte hun var med noen folk. Deriblant eksen. Vet ikke om det betyr noe, men det at hun går tilbake til å vær med han så kort tid etter, gjør meg uvell. Den ene grunnen til det er at vi har slått opp to ganger før. Begge var av hennes grunner. Og når jeg spør hvorfor så sier hun at hun vet ikke, men at hun har likt meg hele tiden. Hun er redd for å gå inn i et skikkelig forhold, så det kan være en av grunnene til hun slo opp. Men det at hun er med eksen så kort tid etter at de slo opp, bekymrer meg litt. Uansett om det ikke betyr noe, så føler jeg det er litt rart. Endret 16. oktober 2012 av Mr.Postman Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Atte, det trenger ikke bety noe, atte. Atte, stoler du på henne? 2 Lenke til kommentar
Mr.Postman Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Atte, det trenger ikke bety noe, atte. Atte, stoler du på henne? Jeg burde komme i Guinness rekordbok for å repetere samme ord flest ganger ubevisst. Jeg prøver å stole på hun, men sliter ettersom hun har slått opp to ganger før uten noen spesiell grunn. Endret 16. oktober 2012 av Mr.Postman Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvis du vet at du har rasjonelle grunner for å ikke stole på henne så kan du se det på denne måten: Det kan være du uroer deg helt uten grunn, det kan være dere får det fint sammen i en uke eller hele livet - hvem vet? Hvis du tenker over det, er det rasjonelt å spolere den tiden dere har sammen med å være engstelig? Hvis du ikke har innstillingen at det går bra, så vil det nok ikke gjøre det. Det blir en selvoppfyllende profeti, du er så redd for å miste henne at du blir helt rar og så mister du henne. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er en grunn til at dere har slått opp 2 ganger før, just sayin´ Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
Chewbaca Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Henger dere mye med de samme folka? Hvis det har seg slik så er jo dette noe som er umulig å unngå, jeg og min eks hadde så si bare di samme vennene etter bruddet, så vi hang ofte sammen, betyr ikke at min nåværende kjæreste trenger å bekymre seg. Ikke overtenk det å heller se på det som om hun er med en kamerat...Fleste tilfeller så har det ingenting å si om dama henger med eks-kjæresten så lenge du er sikker på at det er deg ho vill ha. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvorfor henger hun med ham hvis hun ikke liker ham? Lenke til kommentar
Mr.Postman Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvor gamle er dere? Vi er begge 16. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg ville ALDRI gått tilbake til en jente som slo opp med meg. No matter what. Da setter jeg meg selv og mine følelser bak hennes, noe som ikke er akseptabelt for meg. Man skal alltid være nr1 i sitt eget liv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå