sebastgs Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 fra tråden: Hva slags PC har Bill Gates? Bil har ikke pc. Bil har en liten usynlig venn som titter frem og hjelper ham når livet er vanskelig. Noen ganger er den en hund, noen ganger en rar gammel vitenskapsmann og noen ganger en hoppende binders. Psykologen til Bil sa at dette kan nok være litt skadelig, og for at Bil skal lære å sette ord på vrangforestillingene sine har han fått i fast hjemmelekse å fortelle alle han møter om "vennene" sine. Den psykologen skal be til Gud om at Bil ikke får en stemme i hodet sitt som sier "Voldta nabokona!", "Flammer gjør deg opphisset!" eller "Klorin er kjempegodt, ååååh så lyst du har på Klorin akkurat nå!", for Bil er flink til å gjøre hjemmeleksen sin. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Rasende festlig! men det er vel to l'er i Bill? Viss det ikke er med vilje da Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 ikke vet jeg Syntes det var litt rart jeg også Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Aaah! Så det er derfor den irriterende bindersen absolutt skal plage meg hele tiden når jeg skriver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå