Gå til innhold

BK: Canonet! (2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kunne lage kameraer på den tiden også. Selen, var ikke det lysmålerene brukte, trengte vel ikke batteri heller?

Nok et fint og morsomt kamerabilde, men skjønte ikke helt hva du mente med "første steget fra Canon inn i mellomformatet."?

Lenke til kommentar

De kunne lage kameraer på den tiden også. Selen, var ikke det lysmålerene brukte, trengte vel ikke batteri heller?Nok et fint og morsomt kamerabilde, men skjønte ikke helt hva du mente med "første steget fra Canon inn i mellomformatet."?

Takker se#! :)

Selen meter, og uten batteri ja...

PS!

OOps! Og tusen takk for "korrekturen",..... det med mellomformatet har jeg nå fjernet - skulle selvfølgelig ikke være med i infoen her.... ;)

Lenke til kommentar

Fin dokumentasjon. Du har mange gamle kameraer ser jeg, du har ikke tilfeldigvis nikon EM? Jeg hadde et slikt en gang ser du.

Takker fotopaulsen! :)

Har nokså mange forskjellige kameraer ja (mest Olympus).

Nikon EM, kom vel på slutten av 70-tallet, har jeg nok dessverre ikke, men f.eks. en Nikon FE har jeg, se her: http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/nikon-fe/1074043/

Men dukker det opp et fint eksemplar av EM, så "kan" det jo være den får plass i Nikon-hylla mi..... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...