bambam Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg bruker den til : -Spill -Surfing -Chatting -Musikk -Film (på tv-ut) Hvilken os bør jeg bruke til dette? Stikkord er : -Stabilitet -Pålitelighet -Ytelse Maskinen består av : -WD 80 gb (SE) -Ti4400 snart Ti4600 -Abit KG7 -512 PC2100 ram (ddr) -SB L!ve 5.1 Jeg har brukt windows 2000 til nå, men begynner og bli ganske "fed-up" med dette. Mange programmer kan ikke kjøres osv. Bør jeg prøve meg på windows XP? Linux er uaktuelt :-? Takker for svar... Lenke til kommentar
Tullegutt Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hallo.. Jeg bruker maskinen min til det samme som deg, og jeg bruker WIN XP PRO... Ikke noe bedre syns jeg... Hadde ikke mye lyst til å gå over til xp jeg heller, men jeg har ikke angret et sekund... Det tar litt tid å sette seg inn i xp, men det er verdt det i lengden.. Jeg har ikke hatt noen problemer med verken spilling, surfing, eller noe annet etter at jeg la inn XP.. Har du mulighet til å legge inn det, ville jeg ikke nølet, hadde jeg vært deg.. Lykke til. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 hmmm. jeg har akkurat gått bort fra XP en liten stund over til W2k den synes jeg ruler vilt. kjapt og stabilt å kjempe bra så klart. sitter å pusler med 2000 akkurat nå, ingenting som mangler her iallefall Lenke til kommentar
kamus Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Win 2000 er jo glimrende til det meste som du driver med, men hvis du spiller en del, ville jeg nok valgt å gå over til XP. Xp takler som kjent spill mye bedre enn win 2000. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg har nå kjørt Win2000 på PCen min siden jeg kjøpte den, har ikke kræsja en eneste gang, et flott OS. Dessuten virker det litt kjappere en XP (Alle jeg kjenner har XP, og deres maskiner går tregere en min (800MHz/512MB mot 1.4GHz/512MB) Maskinen min er veldig trofast, jeg stoler på datamaskinen min jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå