wingen3 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hei eksperter. Har en Dell Dimension 5000 som jeg holder på å oppgradere. Ny Harddisk og ram innstallert, men skjermkortet jukser.. får beskjed ved oppstart: X300 SE 128mb Bios P/N 113-A33406-100. maskina låser seg og må tvinge stopp. Har også innstallert win. 7 på maskina- XP før. Hvis jeg trenger nytt skjermkort hva er å anbefale? Står et X Radeon 300 i. Spent på svar Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Tror ikke det er noen vits å oppgrade med et altfor kratfig skjermkort da det hovedkortet er LGA775, og den vil bli en flaskehals da skjermkortet vil være mye raskere enn både RAM og CPU. Blir i så fall snakk om et low-end skjermkort. Kommer an på hva du skal bruke PC'en til, men høyere enn et HD 7750 vil jeg ikke gå. 1 Lenke til kommentar
wingen3 Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Tror ikke det er noen vits å oppgrade med et altfor kratfig skjermkort da det hovedkortet er LGA775, og den vil bli en flaskehals da skjermkortet vil være mye raskere enn både RAM og CPU. Blir i så fall snakk om et low-end skjermkort. Kommer an på hva du skal bruke PC'en til, men høyere enn et HD 7750 vil jeg ikke gå. T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå