Øystein.F. Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Kultklassikaren får Director's Cut-utgåve neste år. Les hele saken Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det er et spill med mye sjarm men som dessverre grenser til uspillbart enkelte steder. Verdt å spille pga. story og rollefigurer, ikke pga. selve spillet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hva sier du, Zach? Jeg startet på det, men la det litt bort grunnet andre spill og litt slitsom kontroller. Historien virket bra, så hadde planer om å ta det frem igjen, men nå når det kommer i forbedret utgave til PS3 kan jeg like godt vente og starte helt på nytt igjen. Lenke til kommentar
Søppel_InnleggNO Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Kontrollene er til tider et større mareritt enn mysteriet som rulles ut i spillet, å gå i trapper er litt av en prøvelse og ikke så rent lite komisk. Kom dessverre aldri helt i mål med spillet, men må si jeg elsker det og har ambisjoner om å runde det. Stemningen er jo upåklagelig, og det hadde ikke vært det samme med bedre grafikk eller stødigere kontroller, jeg synes det er litt av sjarmen med spillet og gjør det på en måte litt nifsere også. Håper denne versjonen slippes til Xbox også. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 En av de bedre spillopplevelsene de siste årene. Spennende historie med mange bra tvister, og en ekte WTF avslutning i god japansk ånd. Et spill som både er morsomt og ikke tar seg selv så seriøst, samtidig som det har en mer seriøs og tragisk side, med mellom-menneskelig forhold som paradoksalt nok er mye mer genuine enn de en finner i mange superseriøse, selvhøytidelige spill som Heavy Rain eller Alan Wake. Kontrollene er dårlige, men det tar strengt tatt bare et par timer før også de sitter såpass bra at det ikke skaper noen videre problemer. Lenke til kommentar
(O_o) Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 -Slippdato 1. januar 1970 . Trudde ikke det fantes nå ps3 på 70 talle. Men tok vist feil gitt Lenke til kommentar
Yuggoth Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Håper dette kommer til 360 også, eller enda bedre, WiiU. Skal uansett kjøpe dette, selv om det betyr at jeg må anskaffe meg en sånn PS3. Et av de beste spillene på lenge <3 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 fram med jointen kara det her ska feirest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå