Grey Wind Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hei, Jeg har verdens unikeste problem med pcen min. Når jeg plugger inn headphone, så fungerer alt fantastisk, men med engang jeg ved et uhell drar ut headphonen så fungerer det ikke når jeg plugger det inn igjen. Ingen lyd overhodet. Noen som har hatt samme problem? Eller har en løsning på dette... Ganske irriterende når jeg ved uhell drar ut og når jeg setter den inn igjen, så får jeg ingen lyd..... Kan holde på så lenge jeg vil.... Meeeen hvis jeg bytter nettbrowser så funker det... F.eks hvis jeg er på mozilla og sitter på youtube... og ved et uhell drar ut hodetelefonene så er det null og niks ingen lyd.. dvs at jeg må bytte browser.... og ja :/ Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hei, og velkommen til forumet Har jeg forstått det rett? Hvis du har oppe youtube med en sang, med hodetelefonene inni, så fungerer det. Hvis du så tar ut og inn hodetelefonene så fungerer det ikke. Hvis du deretter avslutter firefox, og skrur firefox på igjen, så fungerer det? Lenke til kommentar
Grey Wind Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Hei, og velkommen til forumet Har jeg forstått det rett? Hvis du har oppe youtube med en sang, med hodetelefonene inni, så fungerer det. Hvis du så tar ut og inn hodetelefonene så fungerer det ikke. Hvis du deretter avslutter firefox, og skrur firefox på igjen, så fungerer det? Ja, du har nesten forstått alt... Bortsett fra "Hvis du deretter avslutter firefox og skrur firefox på igjen, så fungerer det?" Nei det fungerer ikke, jeg må skru på opera/chrome f.eks.. da fungerer det Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Okei. Altså vil det aldri mer fungere på FireFox før du restarter PC-en? Er det sånn uansett hvilket program du bruker? Altså... Hvis det er opera du har oppe når du tar ut minijack, slutter det da å fungere i opera, men det fungerer likevel i firefox? Hva med Spotify da? Eller windows media player. Er det sånn at uansett hvilket program du har oppe, så vil dét konkrete programmet slutte å fungere? Lenke til kommentar
Grey Wind Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 JA akkurat!! Uansett hvilket progam så funker det ikke til jeg restarter hele pcen! :S Det er kun det ene programmet jeg brukte når jeg hørte på lyden som ikke vil fungere Lenke til kommentar
Grey Wind Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Ingen som har erfaring med dette, eller vet hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Antar det er ett USB headset du har? Det er ikke så rart om det er det som er tilfellet, USB headset har eget innebygget lydkort som brukes, når du da napper ut pluggen, så skjer det samme som om du har fjernet lydkortet fra maskinen. Når det i tillegg kanskje finnes ett annet lydkort i maskinen som er integrert på hovedkortet, så vil programvaren falle tilbake på dette, du må deretter velge at de skal benytte seg av USB lydkortet istedet for det integrerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå