larsenfoto Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Pus i sitt rette element Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Katter er vanskelige motiver i bildekritikken fordi fotografen ofte har et forhold til dyret som ingen andre har. Jeg liker alle elementene i dette bildet, farvene, lyset, grener, blader og katten. Men siden katten stirrer på fotografen så blir fotografen en del av bildet, usynlig eller ikke. Det hadde vært en genistrek hvis det var meningne med bildet, men jeg tror ikke det var meningen at bildet skulle være et selvportrett. Hvis jeg hadde kjent katten så hadde jeg nok oppfattet det som om katten så på meg og ikke på fotografen og fått et annet inntrykk av bildet. Bildet fikk meg til å tenke, noe som er veldig bra, men for meg manglet kjernen som binder elementene sammen. Lenke til kommentar
larsenfoto Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Katter er vanskelige motiver i bildekritikken fordi fotografen ofte har et forhold til dyret som ingen andre har.Jeg liker alle elementene i dette bildet, farvene, lyset, grener, blader og katten.Men siden katten stirrer på fotografen så blir fotografen en del av bildet, usynlig eller ikke. Det hadde vært en genistrek hvis det var meningne med bildet, men jeg tror ikke det var meningen at bildet skulle være et selvportrett. Hvis jeg hadde kjent katten så hadde jeg nok oppfattet det som om katten så på meg og ikke på fotografen og fått et annet inntrykk av bildet.Bildet fikk meg til å tenke, noe som er veldig bra, men for meg manglet kjernen som binder elementene sammen. Tusen takk fot utfyllende kommentar! Hadde ikke tenkt på det du sa om at katten så på meg. Skal tenke på det til neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg