Th0mas Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Når jeg starter opp tar det ikke lang tid før jeg er inne i windows, men hvis jeg åpner min datamaskin kommer bare den søke-lommelykta fram. Først etter 1-2 minutter kommer diskene frem, og det er heller ikke mulig å koble til internett før det. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hvilken windows er det snakk om her? :-) EDIT: Hvis XP (og kanskje andre versjoner) prøv dette: Gå til My computer > Tools > Folder options > View. Slå av "Automaticly search for network folders and printers" hvis den ikke allerede er av. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Det er snakk om windows xp pro (norsk). Har prøvd å å fjerne den greia, men det funka ikke... Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 prøv med en reinstallasjon da? se om det virker. regner med det. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 har alt prøvd det, men det funker bare på de 2-3 første oppstartene... Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 var no rart det da. har du fler enn èn partisjon? hvis du har det så prøv å slett alle partisjonene dine å legg inn alt fra scratch, men det har du visst prøvd. har du flere Windows versjoner liggende hjemme hos deg f. eks 2000 eller 9x eller noe i den duren. hvis ja så prøv en av disse se om det går bedre da. det må enten være noe galt med XP`en din eller maskina di Lenke til kommentar
xyking Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg har samme problemet. Vet heller ikke hva det kan være. Specs: Fujitsu siemens P4 2,53 Ghz - 120 GB - Ti4200, 128 MB - 512 DDR Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Huff, nei, orker ikke alt det styret... Gidder ikke å brenne ut alt mulig nå hvertfall. Vente en stund. Flere forslag? Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 har du noen form for Hardware som er satt inni maskina eller kabler som ikke sitter gått i? dette kan gjøre at maskina di er treig. for da vil windows søke etter noe som ikke er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå