Arodem Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Chris Roberts spør fansen om råd til sitt nye ambisiøse prosjekt. Les hele saken Lenke til kommentar
entername Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Håper dei går for kickstarter! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg tror kickstarter er veien å gå. Ligger haugevis av potensielle backere der. Kickstater er nå blitt en kjent og veletablert tjeneste. Kommer det på Kickstarter så vil jeg nok donere. I motsetning til å kjøpe spillet når det er ferdig om det ikke hadde vært på kickstarter. Av en eller an grunn liker jeg å ha ting samlet på en plass, på godt og vondt Lenke til kommentar
norgi Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Er jo ingenting i veien for å donere på demmes egen nettsidet da. Men det er klart at de når et størrer publikum på kickstarter. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nå ligger det ute! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Bra! Da får de penger av meg! Dvs bra og bra... den stakkars lommeboka..... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Dette har blitt det neste store Kickstarter prosjektet jeg nå følger med på etter at Obsidian sin tok slutt. Spennende tider! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Støtter også dette nå som det er på kickstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå