rwaters Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har koblet en BB til nettverket (kablet), og den finner pc'en, med alle diskene. Externe og interne. De kommer bare opp med stasjonsbokstav, men ikke navn . Jeg har navngitt diskene, for lettere å finne det jeg leter etter. Så kommer det jeg lurer på. De externe diskene, (my book) kan jeg åpne og spille av filmfilene, men når jeg prøver å åpne de interne (wd), så dukker det opp en boks som krever brukernavn og passord. Hva i all verden skriver jeg her? Har minst mulig brukernavn og passord på pc'en, da det er kun jeg som benytter den (stasjonær) Har lite peiling på dette. Setter stor pris på tips Lenke til kommentar
Dapper Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hei, hadde selv det problemet med at boxen ba om brukernavn og passord selv om jeg hadde bare en konto uten passord på pc'en. Løste det ved å lage en ny brukerkonto på pc'n og gi den tilgang til hdd'ene. Fikk da tilgang via boxeen ved å oppgi login jeg laga til den... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 i kontrollpanelet for nettverks og deling, så er det en til ventre på skjermen som er for avansert deling. under den så er det en som sier at man må ha passord for deling. Denne er default på, mulig det er den. Det er inni der ett sted jeg har fått de problemene fikset etter formatering osv. Dette er Windows 7 Lenke til kommentar
baltazbot Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Noen som har erfart problemer med Boxee og Mac OS Mavericks? Får ikke lengre tilgang til delt mappe via SMB eller AFP via Boxee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå