Vogel Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hei Har sett etter gode ørepropper til hovedskalig klassisk musikk på dedikert mp3-spiller (320 kbps), men kommer sikkert i ny og ne til å bli koblet opp på PC/Mobil ved noen anledninger. Dermed så har jeg sett at Etymotic HF5 blir anbefalt på flere sider til dette formål. Prisen er også grei, rundt 800-1000 kroner. Men jeg finner ingen nettbutrikker i Norge hvor de kan kjøpes (vil helst unnslippe mums-tullet, for å bruke et fint ord). MyTrendyPhone har de, men de sender fra Danmark=mums. Dermed lurer jeg på om noen vet hvordan disse kan anskaffes i Norge, eventuelt noen fra utlandet som er så billig at mums "lønner seg". Eventuellt kan lignendes ørepropper anbefales, såfremt de kan kjøpes i Norge. Lenke til kommentar
Vogel Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Ser ut som de fleste har kommet til samme konklusjon som meg; de kan ikke skaffes i Norge. Ser at det er 57 visninger, så jeg regner med at ingen vet Endret 21. oktober 2012 av Vogel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå