surfacetension Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Norge har ikke blitt 'lykkelandet' bare pga oljen. Vi har også moderasjon og retttferllghet og fordelingspolitikk. Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 ta et land siom B Hellas - de har masse penger, mfen syk 4deling Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Norge var ikke 'lykkeland', men er blitt det? Hva er det som er blitt så mye bedre (hva er emnet her)? Endret 16. oktober 2012 av Rosario Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Norge var ikke 'lykkeland', men er blitt det? Hva er det som er blitt så mye bedre (hva er emnet her)? mange sliter i B Norge, men blir assosidert med flaks og prloblemlløshet3 vi har luksusprkoblemer relativt sett Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Norge har ikke blitt 'lykkelandet' bare pga oljen. mange sliter i B Norge, men blir assosidert med flaks og prloblemlløshet3 vi har luksusprkoblemer relativt sett ? Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Norge har ikke blitt 'lykkelandet' bare pga oljen. mange sliter i B Norge, men blir assosidert med flaks og prloblemlløshet3 vi har luksusprkoblemer relativt sett ? utlandsproblem - jeg har ikke råd til medisinene mine. norsk problem - flyene til malaga går kun en gang i timen Lenke til kommentar
mofomofo Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Du maner altså til nøysomhet? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 At vi har moderasjon i Norge, er en fin måte å si at vi er et minimalistisk sosialistland. Rettferdigheten i Norge hører jeg mye om, men ser lite til. ta et land siom B Hellas - de har masse penger, mfen syk 4deling Hva er hovedeksporten til hellas, og hvordan har den gitt dem mye penger? - I dag er den greske hovedeksporten gjeld. mange sliter i B Norge, men blir assosidert med flaks og prloblemlløshet3 vi har luksusprkoblemer relativt sett Tja, selv med høye lønninger og stor rikdom, ser vi vel ikke så mye til dette. Vi har blitt imperialistiske, formålet med rikdommen vår nå er å kjøpe opp så mye utenlandsgjeld at landene permanent blir våre økonomiske slaver. Det Norske folk har dårlig kjøpekraft innenfor landegrensene, samt at staten prøver å styre folket bort fra ting den ikke liker, derav; alkohol, tobakk og bil. Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 tja. jeg maner i alle fall til edruelig perspektiv. otg dere fikk med dyrreprogrsammet`<? -f dyr som x sltr blirr smartere. o luksusfelle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå