mobilen.no Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Supermobil med storkjerm i slankere drakt. Asus PadFone 2 lansert i dag Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Er det bare jeg som reagerer på at "nettbrettet" og telefonen har nesten lik oppløsning? Hva er poenget med den store skjermen når du ikke får mer detaljer!? 3 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Jeg så litt på den forrige PadFone, men det var jo 0 utvikling (xda) så droppa den. Satser på at Asus får ett utviklermiljø på mobiler etterhvert så blir det kanskje aktuelt. Endret 16. oktober 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hva er poenget med den store skjermen når du ikke får mer detaljer!? At tekst blir lesbart uten at en må zoome like mye inn... Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg bruker telefonen veldig mye, men savner av og til en større skjerm. Det er ikke alltid like praktisk å veksle mellom to enheter siden det er lite symbiose mellom enhetene. Da er det fint å bare kunne docke telefonen i en større skjerm. I mine øyne er dette en fantastisk løsning, og det ser ut til at spec er ganske bra også. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Fristende greier. Kanskje litt synd de ikke bare kunne brukt feks panelet til Infinity når de først er i gang. Og/eller mulighet for å utvide med en transformer-lignende tastatur-dock? Skulle i det hele tatt ønske det var flere som lot være å lage så mange parallelle og lignende nisjeprodukter som blir litt mer likegyldige enn de hadde trengt å være siden de alle har mangler som de andre produktene har dekket. Apple er flinkest i klassen til dette - dessverre, jeg har litt beef med dem når det gjelder andre ting. Men det skal de ha, de går oftere for noen få produkter som i langt større grad er "all-in". Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Er det bare jeg som reagerer på at "nettbrettet" og telefonen har nesten lik oppløsning? Hva er poenget med den store skjermen når du ikke får mer detaljer!? Nei. Er helt enig med deg. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Er det bare jeg som reagerer på at "nettbrettet" og telefonen har nesten lik oppløsning? Hva er poenget med den store skjermen når du ikke får mer detaljer!? For de med store tykke fingre vil de bli lettere å treffe knappene, dersom det hadde vært høyere oppløsning på nettbrettet kan en "liksom agrumentere med" at det hadde vært like vanskelig å treffe knappene. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Er det bare jeg som reagerer på at "nettbrettet" og telefonen har nesten lik oppløsning? Hva er poenget med den store skjermen når du ikke får mer detaljer!? Det er uansett letter å tilpasse apps med bare 1 oppløsning, men hadde foretrukket høyere oppløsning på tableten, har sikkert litt med pris også. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Er det bare jeg som reagerer på at "nettbrettet" og telefonen har nesten lik oppløsning? Hva er poenget med den store skjermen når du ikke får mer detaljer!? Det er uansett letter å tilpasse apps med bare 1 oppløsning, men hadde foretrukket høyere oppløsning på tableten, har sikkert litt med pris også. Apps blir aldri tilpasset "en" oppløsning En app skal jo fungere påde på Nexus7, S2 og S3 Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hmm man slipper vel problemene man hadde med padfone1. Da telefon og pad hadde ulik oppløsning!!! Ble veldig skuffa over forgjengeren(uten å ha prøvd den)! Håper denne kommer i butikken og ikke kun kjøpes på nett. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 For de med store tykke fingre vil de bli lettere å treffe knappene, dersom det hadde vært høyere oppløsning på nettbrettet kan en "liksom agrumentere med" at det hadde vært like vanskelig å treffe knappene. Knappene trenger ikke å bli mindre bare fordi oppløsningen er større. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 For de med store tykke fingre vil de bli lettere å treffe knappene, dersom det hadde vært høyere oppløsning på nettbrettet kan en "liksom agrumentere med" at det hadde vært like vanskelig å treffe knappene. Knappene trenger ikke å bli mindre bare fordi oppløsningen er større. Nei, men dersom en beholder den gamle pixeltettheten så blir knappene mindre. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Pikseltettheten vil nødvendigvis øke når oppløsningen blir større på samme skjermareal. Dersom en har samme størrelse på knappen, og øker oppløsningen, blir den mindre. Hvis en derimot f.eks dobler antall pikseler på knappen, vil den være dobbelt så stor. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvor får man kjøpt denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg