FrøkenFryd Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg var skikkelig skuffet nå! Forventet amerikanske serier og filmer, men 50% er jo norsk ræl.. De har kun tidlige sesonger av diverse serier, mens noen ikke er der i det hele tatt, f.eks Seinfeld, Friends, Big Bang Theory.. Homeland, nyere episoder av SOA. Kommer definitivt ikke til å betale når gratisperioden er over! Hvis jeg vil se norske serier så hadde jeg valgt viaplay, sumo og de greiene der. Lenke til kommentar
MegaMagnus Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ganske dårlig utvalg må jeg si... Mye filler-materiale for å late som om det er mer innhold enn det er.. Mangel på filmer laget utenfor hollywood... Mange nyere serier mangler... Tviler på om jeg kommer til å betale når gratisperioden er over hvis ikke de tar store steg med å legge til nytt innhold... Ellers er lyd-og bildekvalitet ganske bra, i alle fall for mine utrente øyne og ører. Brukervennlig er det og, men så lenge utvalget står som i dag er det ikke noen vits i å betale for dette. Lenke til kommentar
Ragn Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Alt av anime jeg så på er borte, det samme er breaking bad og konspirasjonsfilmer. Nesten en konspirasjon i seg selv. Også ble min taste-profil sletta. Heldigvis kom det tilbake når jeg logget på med US IP. Betale 30kr mer for mindre innhold og norsk tekst, nei takk. 3 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Mitt inntrykk hittil er at utvalget er dårlig i forhold til USA, men det har nok med lisensiering osv. å gjøre. Så skal ikke bruke det mot dem. Derimot er kvaliteten veldig god, og bare det at vi får det i Norge også nå, er det skritt fremover. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Nå må jeg bare huske å stoppe abonnement før 2. Januar 2013 da.. ( En smule negativ ) Endret 16. oktober 2012 av SLi 3 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Når man har registrert seg for en gratis måned er det da for sent å registrere seg for gratis ut året pga. spotify? Lenke til kommentar
tbartnes Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Tja..! Mulig det endrer seg etterhvert, men sålangt har jeg funnet ut at har du hatt Canal+, tv1000 osv har du sett det de har der inne for lenge siden. Noe nyere finnes, men... Tvserier som produseres enda er flere år på etterskudd. Ikke imponert over dette enda iallefall... Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Synd de ikke har "Strike Back" serien.. Den går på MAX nå. ( Strike back laget av Cinemax og Sky eller noe sånt ) Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Latterlig utvalg. Jeg som trodde jeg DELVIS kunne slutte med torrenting. Jaja... Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 hva??!! de viser jo sensurerte versjoner av filmer Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvor kan man registrere seg gratis med Spotify? Og hva er det for noe tull at man ikke kan se hvilke serier/filmer som tilbys FØR man har signa opp? Herregud Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Fyyy, neij, blir nok til at jeg fortsatt kobler meg opp med US IP, når de ikke har både Stargate og Star Trek som jeg har fulgt med på noen mnd nå så er det lite aktuelt.. Også er instant queuen min borte når jeg går inn på de norske sidene Lenke til kommentar
igxx Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvor mange filmer har de da ? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvor kan man registrere seg gratis med Spotify? Og hva er det for noe tull at man ikke kan se hvilke serier/filmer som tilbys FØR man har signa opp? Herregud Hvis du går inn på netflix.no så har du et valg nederst som heter "Se gjennom utvalget". Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Tror dere de klarer å være på bane med seriene etterhvert? Ser mange av seriene har bare de eldre sesongene, og langt i fra up-to-date. For å vinne over de som laster ned bør man få release så og si med en gang. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 De av dere som har US konto, hvis dere er pålogget på netflix og prøver å gå inn på netflix.no, får dere opp norsk side da? Slik som dette: Høy lukk den blå film sida der oppe! Virker kansje intressant, funker det ikke sammen med PS3? Ser ut som utvalget er rimelig dårlig, må vel bare fortsette å kjøpe inn filmer Lenke til kommentar
ArtVandelay Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Stusselige greier. Knapt nok innhold til å se ut gratisperioden. Og Silverlight? 2008 ringte og ville ha tilbake Flash-dödaren sin. Endret 17. oktober 2012 av ArtVandelay Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) De av dere som har US konto, hvis dere er pålogget på netflix og prøver å gå inn på netflix.no, får dere opp norsk side da? Slik som dette: Høy lukk den blå film sida der oppe! Virker kansje intressant, funker det ikke sammen med PS3? Ser ut som utvalget er rimelig dårlig, må vel bare fortsette å kjøpe inn filmer Joda, fungerer greit på PS3. Synes faktisk det er hakket bedre da du kan se hva slags kvalitet det streamer med i øyeblikket. Problemet er bare at appen ikke har 24p-deteksjon og dermed kjører alt ut med 60Hz, hvilket fører til judder, om du bryr deg om slikt. Synd, for det ødelegger veldig mye for min del. Kvaliteten varierer litt, men på serier slik som Lilyhammer ser det aldeles strålende ut. Endret 17. oktober 2012 av Pennywise Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Kvar er alternativet for å slå av teksting på TV-seriar? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 På min telefon var det øverst til høyre. Et symbol der da jeg stoppet avspillingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå