Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 når åpner det for registrering? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 er inne på norske netflix nå, fjernet bare unlbock us for å teste, MEN, får ikke spilt av noe enda Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/20464371.jpg Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Virker lovende. Får se hvordan utvalget blir. Godt å se de har avtaler med BBC. Gratis ut året med Spårrify sier jeg ja takk til. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hvordan ser man på Netflix på sin LCD-TV, når man ikke har en smart-TV? Hva er den enkleste løsningen, når man mangler smart-TV, og ikke vil kjøpe en slik riktig enda? Koble din laptop til TV'n med en HDMI-kabel. Må man ikke ha en litt vass laptop for å få noe til da? Nei, tror ikke det. Har den HDMI-kontakt så er du godt på vei.Kan hende den sliter litt hvis du har stor tv med høy oppløsning, men da er det bare å eventuelt justere ned til 720p eller DVD-kvalitet. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Der var det åpnet Hvordan fungerer denne Spotify fram til nyttår greia? Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Registrerte meg akkurat. Hvordan ordner jeg gratis ut året siden jeg har spotify? Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Oppe og går her. Ser greit ut så langt. Er det noen som har fått det til å fungere på PS3 enda? Er egentlig det jeg er mest interessert i da jeg ikke har PC-en koblet til TV-en. Står at det skal dukke opp under "What's new" på PS3-en, men det gjør det altså ikke. Det er mulig vi må vente til i morgen med dette, hehe. Endret 16. oktober 2012 av Pennywise Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Da var jeg registrert, og er klar til å se både filmer og serier! Men det er en liten ting jeg stusser over. Jeg er vandt med Viaplay. Der velger man først program, og så episoden du vil se. På Netflix velger du først hvilket program du vil se. Første episode vil starte automatisk. Du er deretter nødt til å åpne en annen meny, for å så velge en annen episode. Det må da finnes en enklere metode? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Da var jeg registrert. Men ett par ting, er det ikke gratis for oss med spotify premium ut året? Og hvordan får man til å bruke det på PS3? (Og ja, ser at andre har stilt det samme spørsmålet). Da var jeg registrert, og er klar til å se både filmer og serier! Men det er en liten ting jeg stusser over. Jeg er vandt med Viaplay. Der velger man først program, og så episoden du vil se. På Netflix velger du først hvilket program du vil se. Første episode vil starte automatisk. Du er deretter nødt til å åpne en annen meny, for å så velge en annen episode. Det må da finnes en enklere metode? Bare hold musa over serien, så kommer det opp infoscreen, hvis du trykker på serien der kan du velge mellom alle sesongene og episodene. EDIT: Der fant jeg appen på PS3, nice! Endret 16. oktober 2012 av -Sindre Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Noen som har funnet app for netflix på boxeebox? Fant det ikke under applikasjonene, men fant en blogpost fra boxeebox som sa at det var en app for det. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Er det mulig å kjøre Netflix gjennom en Canal Digital box? Har ikke smart TV, PS3, eller lignende. Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) https://signup.netfl...=6&locale=nb-NO denne gir gratis ut året med spotify Endret 16. oktober 2012 av Dj What Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 EDIT: Der fant jeg appen på PS3, nice! Hvor fant du den? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 EDIT: Der fant jeg appen på PS3, nice! Hvor fant du den? Under fanen som heter TV/Video streaming eller noe sånt. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) EDIT: Der fant jeg appen på PS3, nice! Hvor fant du den? Under fanen som heter TV/Video streaming eller noe sånt. Duh, der var den! Takker! Endret 16. oktober 2012 av Pennywise Lenke til kommentar
masb Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Elendig utvalg. Herregud. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 https://signup.netfl...=6&locale=nb-NO denne gir gratis ut året med spotify Hvordan får jeg laget gratis utåret når jeg allerede har laget gratis 1 mnd konto:( Lenke til kommentar
Ragn Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det som akkurat skjedde med meg er at jeg logget inn på min amerikanske netflix, og nå er den plutselig norsk, og den mangler en hel masse innhold... Må jeg betale 79kr også nå istedenfor ~46? Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 EDIT: Der fant jeg appen på PS3, nice! Hvor fant du den? Under fanen som heter TV/Video streaming eller noe sånt. Duh, der var den! Takker! Hm vel, PS3-appen støtter ikke 24p, ser det ut som. Så da er vel det utelukket for min del. Judder er noe jeg ikke setter pris på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå