Zepticon Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Håper dette er gode nyheter, har ikke latt meg imponere stort av streaming tjenester så langt.Hvordan fungerer dette? Flash i nettleser? Er vel ikke eget software, er det? For en har en billig linux boks i TVn er ikke mulighetene mange dessverre...Netflix bruker Silverlight i nettleser, ikke egen software på PC i hvertfallOh, dumt, da var jeg nok ute av den dansen...Jaja, pirat et par ti år til da Fordi du ikke bruker en Windows PC? Har ikke testet selv, men silverlight finnes for Mac. For Linux/Unix kan kanskje http://www.go-mono.com/moonlight/ brukes. Silverlight? LOL! Da fortsetter jeg som pirat på pur faen da... for noen idioter... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Silverlight?LOL! Da fortsetter jeg som pirat på pur faen da... for noen idioter... Hva er problemet med Silverlight? Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Håper dette er gode nyheter, har ikke latt meg imponere stort av streaming tjenester så langt.Hvordan fungerer dette? Flash i nettleser? Er vel ikke eget software, er det? For en har en billig linux boks i TVn er ikke mulighetene mange dessverre...Netflix bruker Silverlight i nettleser, ikke egen software på PC i hvertfallOh, dumt, da var jeg nok ute av den dansen...Jaja, pirat et par ti år til da Fordi du ikke bruker en Windows PC? Har ikke testet selv, men silverlight finnes for Mac. For Linux/Unix kan kanskje http://www.go-mono.com/moonlight/ brukes. Ja Moonlight er vist ikke så verst. Får se. Men ikke stor fan av Silverlight, selv Microsoft har jo snudd ryggen til det... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hva er problemet med Silverlight? Det er flash, men så er det ikke flash likevell. Bare et forsøk på flash. Hva skjedde med HTML5? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hvilke av enhetene ville dere valgt til å stream'e Netflix når jeg har disse alternativene? LG 47LW650 (2011 modell) Panasonic DMP-BD310 (Vet heller ikke om det vil gå på denne. Har enchanting-greier, men usikker på om det fungerer via Netflix, og ikke bare fra plater) Xbox 360 (bråker) Laptop (Bruker trådløst tastatur og mus, men noe høylytt vifte) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hva er problemet med Silverlight? Det er flash, men så er det ikke flash likevell. Bare et forsøk på flash. Hva skjedde med HTML5? Er vel ikke noe DRM-støtte i HTML5, så da faller det fort ut som et alternativ for netflix. HTML5: Noen har valgt programmeringsspråk for deg på alle fronter, og all applikasjonskode sendes som menneskelig ren lesbar tekst selv om det sendes fra datamaskin til datamaskin. Ble også gjort et kompromiss som alle tapte på når det gjalt audio/video-taggen. Silverlight: kode sendes som CIL byte-code for å bli tolket av en virtuell maskin. Du kan velge programmeringsspråk selv. Det er også trivielt å definere en bezier-kurve rett i markup på Silverlight. I HTML5 må du bruke SVG. 2 Lenke til kommentar
fasst Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 kommer netflix som app til f.eks samsung smart-tv? Ja, fikk appen da SamsungHub ble oppdatert for noen dager siden. Lenke til kommentar
Richard91 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 noen som vet om netflix fjerner episoder/sesonger og filmer etter som de legger til noe nytt sånn som viaplay gjør? synes det er rimelig irriterende da jeg ikke alltid rekker og se ferdig en sesong før den er fjernet, og må da ty til torrent. Lenke til kommentar
uGn Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Problemet er at jeg har 3G nett. Og jeg vil benytte meg av en tjeneste som Netflix. 3G sier da ikke noe om hva slags hastighet du har, blir som å at serien du laster ned er en BD-rip. Sier ikke noe om kvaliteten på det du drar ned. Hva slags hastighet pleier du å få? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) kommer netflix som app til f.eks samsung smart-tv? Ja, fikk appen da SamsungHub ble oppdatert for noen dager siden. Så det var en oppdatering til TVen nå. Er der sikkert da. Kan fremdeles ikke finne netflix... Hvilken TV har du? Endret 16. oktober 2012 av PantZman Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Dette ser jo faktisk veldig lovende ut. Likte godt det introduksjonstilbudet for Spotify kunder, regner med det gjelder for de som har Premium abonnement. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Merker jeg blir litt irritert over at borettslaget tvinger meg til å betale massevis av penger for museums-TV fra Get.Jeg kunne utvilsomt klart meg med Netflix+nyheter og sport på nett. Hadde Netflix via DNS for noen måneder siden, det var overraskende bra, selv på ELENDIG nett der Sumo og YouTube ikke hadde nubbsjangs å streame, men Netflix hadde ikke klart å dekke hele mitt TV-behov pr dags dato. Følger med på en del serier på TV3, TV2 og TVNorge, og de kommer til å grave sin egen grav om de skulle velge å selge episodene til Netflix rett etter de har gått på lufta. Men om de selger seriene la oss si 4-5 måneder etter siste episode har gått kan de tjene fett på det Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Må man streame innholdet mens man ser på det eller kan man få Netflix til å laste det ned og så se på det senere? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 De av dere som har US konto, hvis dere er pålogget på netflix og prøver å gå inn på netflix.no, får dere opp norsk side da? Slik som dette: Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Når kan vi forvente oppdatering til AppleTV? Lenke til kommentar
G Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hvordan ser man på Netflix på sin LCD-TV, når man ikke har en smart-TV? Hva er den enkleste løsningen, når man mangler smart-TV, og ikke vil kjøpe en slik riktig enda? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hvordan ser man på Netflix på sin LCD-TV, når man ikke har en smart-TV? Hva er den enkleste løsningen, når man mangler smart-TV, og ikke vil kjøpe en slik riktig enda? Koble din laptop til TV'n med en HDMI-kabel. Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 spørsmål: Norske kanaler interesserer meg lite, er det mulig het for at det en mindre "pakkeløsning" som ikke inkluderer de (noe som minner mer om det de har i usa) Lenke til kommentar
G Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hvordan ser man på Netflix på sin LCD-TV, når man ikke har en smart-TV? Hva er den enkleste løsningen, når man mangler smart-TV, og ikke vil kjøpe en slik riktig enda? Koble din laptop til TV'n med en HDMI-kabel. Må man ikke ha en litt vass laptop for å få noe til da? Lenke til kommentar
BuddhaCandle Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Funker meget bra på Boxee også Hvordan finner jeg Netflix på Boxee? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå