Arodem Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) – Har aldri vært i fokus uansett, hevder utvikleren. Les hele saken Endret 16. oktober 2012 av Arodem Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 og der for siste rest av interesse for dette spillet for godt... Lenke til kommentar
Millha Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Gleder meg vilt til dette spillet. Forje spill var jo magisk. Dritt lei MW2 kloner, så blir fint å få et spill som er gjennomført og uten et stort multiplayer fokus. 5 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 endelig et spill som ikke fokuserer på MP delen. Kanskje vi kan forvente en bedre SP ut av dette? 4 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det finnes tusenvis av andre spill som gjør multiplayer på en god måte. Støtter fult ut avgjørelsen om å kutte ut multiplayer. Da metro 2033 hadde den beste singelplayer fps opplevelsen jeg noen sinne har hatt. 3 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Fantastiske nyheter! Da vet vi hvor fokuset går. 7 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Elsket det første Metro spillet. Jeg har en følelse at jeg hadde ofret mindre enn 10 min i MP av dette spillet uansett. 3 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Så dette og det er fantastisk. Å lpe rundt å fange flagg skjønner jeg ikke, men det er vel de som liker det også. En god historie er å foretrekke, så her regner jeg med at de virkelig leverer noe skikkelig. 4 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Kjempebra! Endelig en utvikler som har guts nok til å droppe en "tacked on" flerspillerdel, og heller fokusere mer på selve kjernen i spillet. 2 Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Flott! Da er fokuset på det riktige Leser boken atm, som kom ut på norsk for ikke så lenge siden. 3 Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Flott! Da er fokuset på det riktige Leser boken atm, som kom ut på norsk for ikke så lenge siden. Nice, men kom på at jeg MENER jeg har hørt at det er en bok for 1-ern, men ikke 2-ern?(Last Light er altså ikke basert på noen roman?) og uansett, hvordan er boken? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Flott! Da er fokuset på det riktige Leser boken atm, som kom ut på norsk for ikke så lenge siden.Nice, men kom på at jeg MENER jeg har hørt at det er en bok for 1-ern, men ikke 2-ern?(Last Light er altså ikke basert på noen roman?)og uansett, hvordan er boken? Personlig syntes jeg den var lesandes, mens andre igjen syntes den var dårlig, men om du ikke er en lese fanatiker og bare har lyst på en bok som er spennende annbefaler jeg den masse greier som ikke er med i spillet. Tror dessuten forfatteren har vært med på design av storyen i 2 ern også. Bok nummer to er også ikke om artyom heller og omhandler noe helt annet. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 YES! endelig en stor publisher som tar et steg i riktig rettning. thq har slitt lenge nå¨, håper de klarer å fortsette å gjøre gode valg og klare seg (sier THQ fordi hvis de hadde sagt nei til denne avgjørelsen hadde 4a games måttet lage mutliplayer uansett) 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Flott! Da er fokuset på det riktige Leser boken atm, som kom ut på norsk for ikke så lenge siden. Jeg leste den på engelsk, syntes språket led veldig av å være "bare" en halvgod oversettelse fra Russisk. Er den norske oversatt fra Engelsk, eller direkte fra Russisk? Kan jo tenkes da at den Norske oversettelsen faktisk er bedre. Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Flott! Da er fokuset på det riktige Leser boken atm, som kom ut på norsk for ikke så lenge siden. Nice, men kom på at jeg MENER jeg har hørt at det er en bok for 1-ern, men ikke 2-ern?(Last Light er altså ikke basert på noen roman?) og uansett, hvordan er boken? Last light er basert på Metro 2034 tror jeg. http://en.wikipedia....034_%28novel%29 Boken er meget spennende. Ser tydelig at spillet er løst basert på det orginale manuset, med sine egne tolkninger osv. Flott! Da er fokuset på det riktige Leser boken atm, som kom ut på norsk for ikke så lenge siden. Jeg leste den på engelsk, syntes språket led veldig av å være "bare" en halvgod oversettelse fra Russisk. Er den norske oversatt fra Engelsk, eller direkte fra Russisk? Kan jo tenkes da at den Norske oversettelsen faktisk er bedre. Jeg hørte at den ikke helt slo til, men den nye utgaven skal vist nok være bedre, flyter ganske bra. Har ikke stussa på noen ord enda Så rekner med at de har gjort en bedre jobb denne gangen. Tror den er oversatt fra Russisk faktisk, men er ikke sikker. Endret 16. oktober 2012 av Eccer 1 Lenke til kommentar
RelyingBug Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Håper må meir meir meiiiiiir!! Metro!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå