Gå til innhold

Frp vil la homofile gifte seg og adoptere barn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett bort i fra forslaget i seg selv, er det for den politisk intresserte artig å se hvordan Frp har forandret seg etter Hagen forsvant. Nærmet seg de unge som fikk fyken midt på 90-tallet. Hvordan de skal balansere Hagen- og Dolkesjøtapereneideologiene blir vel Siv Jensen & co sin store hodepine.

Ellers, med forslaget skal man gjøre seg spiselig for Høyre/Venstre mot valget neste år. Krf derimot. Hva blir Frp sin krok og dupp av forslag ovenfor det partiet mon tro? Forslag taes i mot med takk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

KRF har ikke noen fremtid. Hvem vil vel ha et parti som i det ultimate svarer til Gud, og ikke folket, g som bare bryr seg om sine fremtidsutsikter i paradis? Det er jo hakket værre enn Støre og Jens som bare tenker på EU og FN jobbene sine etter de er ferdige i Norge

• Liker 6
Lenke til kommentar

Forsåvidt. Men nå kjemper Frp med Krf om mange av de samme stemmene. Så om Frp mister disse tilbake til Krf må det jo bety at Frp anser den nye velgermassen er større. Og det tviler jeg litt på, da disse vil havne i Høyre eller V grunnet andre momenter i politikken.

Angående Venstre Vs Krf, tror jeg forsåvidt at Venstre vil få det tøffere enn Krf. Rett og slett fordi Frp og Høyre vil stjele stemmer av Venstre siden man vil ha regjeringsbytte. Et Venstre som vingler mellom "nei og ja" om Frp er ikke akkurat en bra start på den siden. For innvandring kan ikke Frp gi seg på, da vil de tape enormt med stemmer. Og dermed er jo "fri innvandringstilhengerene" i Venstre et alibi til å si "nja" til Frp.

Eller det kan være så enkelt at man har nærmet seg de gamle liberalerene i Frp.

KRF har ikke noen fremtid. Hvem vil vel ha et parti som i det ultimate svarer til Gud, og ikke folket, g som bare bryr seg om sine fremtidsutsikter i paradis? Det er jo hakket værre enn Støre og Jens som bare tenker på EU og FN jobbene sine etter de er ferdige i Norge

Realitetene er vel at Krf kanskje blir større når Frp blir "pro homo".

• Liker 2
Lenke til kommentar

Forsåvidt. Men nå kjemper Frp med Krf om mange av de samme stemmene. Så om Frp mister disse tilbake til Krf må det jo bety at Frp anser den nye velgermassen er større. Og det tviler jeg litt på, da disse vil havne i Høyre eller V grunnet andre momenter i politikken.

På den annen side: Sånn som Navarsete herjer med sitt parti for tiden, så kan det vel tenkes at noen av SPs velgere går til FrP.

Geir :)

Lenke til kommentar

På den annen side: Sånn som Navarsete herjer med sitt parti for tiden, så kan det vel tenkes at noen av SPs velgere går til FrP.

Hehe. Da tror jeg det snør i heden før det skjer. Bønder har fremdeles skjønt at prinsipper er fine biler, men av null verdi når makten samles.

Lenke til kommentar

Aldri sett logikken i at homofile skal få adoptere barn. Mamma, Ja, ja? Hvor er pappa?

ehhh. Eller Pappa? Ja, ja? Hvor er mamma? Ehhh..

I skolegården: Der kommer gutten med homse foreldrene, HÆÆR kommer homsegutten!

- Pappan min kan banke opp begge pappaene dine, nei vent mammaen min kan!

Kortsagt, barna med homofile "foreldre" går er hælvette i møte.

Hva blir det neste, en alene mor/far og en bikkje som er gift som adoptere barn?

Håper dette er valgflesk(bevist løgn) så det holder.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hehe. Da tror jeg det snør i heden før det skjer. Bønder har fremdeles skjønt at prinsipper er fine biler, men av null verdi når makten samles.

Sant nok, men nå har vi ca. 51 000 årsverk i landbruket i Norge, og SP fikk 165 000 stemmer ved siste valg. Så det må være noen SP-velgere som ikke lever på landbruksstøtte...

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sant nok, men nå har vi ca. 51 000 årsverk i landbruket i Norge, og SP fikk 165 000 stemmer ved siste valg. Så det må være noen SP-velgere som ikke lever på øandbruksstøtte...

Silly silly liberals. Næringsmiddelindustrien f.eks sysselsetter langt flere enn selve landbruket.

Angående adopsjon;

Så bør fjernadopsjonen fremdeles forbys grunnet barns behov for å vite opphav, og etterlikning av det forholdet som skapte barnet. Dog bør stebarnsadopsjon være tillatt da opphavet fra mor ikke er ukjent.

Ekteskapsinngåelse, bryr meg midt i baken. Det er er brutt om et par år uansett.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Aldri sett logikken i at homofile skal få adoptere barn. Mamma, Ja, ja? Hvor er pappa?

ehhh. Eller Pappa? Ja, ja? Hvor er mamma? Ehhh..

I skolegården: Der kommer gutten med homse foreldrene, HÆÆR kommer homsegutten!

- Pappan min kan banke opp begge pappaene dine, nei vent mammaen min kan!

Kortsagt, barna med homofile "foreldre" går er hælvette i møte.

Hva blir det neste, en alene mor/far og en bikkje som er gift som adoptere barn?

Håper dette er valgflesk(bevist løgn) så det holder.

Om unga blir mobba fordi forelderene er homofile, så hadde ungen blitt mobba uansett, bare på et annet grunnlag. Det å tro at ungene mobber noen fordi [årsak] blir feil. Unger mobber, hva de mobber for er urelevant de finner altid noe å ta deg på =)

Lenke til kommentar

Bare hvis de lærer det av voksne som tenker sånn.

Barn er flinke til å tenke ut sånt selv. Barn bruker homofili som et negativt begrep, ser sjenden voksene rope det til folk de misliker, barn derimot gjør det heletiden. Det er vell genetisk å betrakte det negativt.

Hvorfor i all verden er det et logisk neste skritt i dine øyne?

Siden par av forskjellige kjønn har så mange rettigheter.

Så skal vi likestille par av like kjønn, da kan vi like godt gå på par av forskjellige arter og selv sagt enslige, og de som er fler en bare et par.

Jeg mener det handler vell kun om at barnet skal ha det bra ikke sant?

Hvis noen greier å oppfylle de kravene så kan de vell adoptere..

..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Siden par av forskjellige kjønn har så mange rettigheter.

Så skal vi likestille par av like kjønn, da kan vi like godt gå på par av forskjellige arter

Narr meg ikke til å le. Det der er en elendig argumentasjonsteknikk. Du kan ikke bare overdrive motpartens argumenter til det absurde og så, når du "motbeviser" det overdrevne tro at du har motbevist noe som helst. Dette er en typsik fallgruve jeg ser alt for ofte. Kunne anbefalt et par ebøker du burde lese om argumentasjonsteknikker, men da må jeg koble til den gamle PCen og det gidder jeg ikke. Eller forresten. Jeg kommer på en tittel: How to Win Every Argument : The Use and Abuse of Logic.

(...)og de som er fler en bare et par.

Det er jeg faktisk enig i. På tide at polyamorøse også blir annerkjent.

Igjen enig. Derfor bør vi ikke ha noen sånne tåpelige skiller mellom homofile, heterofile, biseksuelle, polyamorøse, fetisjister eller lignende. Så lenge de kan tilby ungen et godt liv bør det være det som teller.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Barn er flinke til å tenke ut sånt selv. Barn bruker homofili som et negativt begrep, ser sjenden voksene rope det til folk de misliker, barn derimot gjør det heletiden. Det er vell genetisk å betrakte det negativt.

Foreldre roper det sjelden, men de sier det ved middagsbordet. Barn er ikke født med noen oppfatning om saken, de må ha det et sted fra. De roper "Emo" og "fregnefjes" også, og det er heller ikke medfødt.

Ja, det handler kun om at barnet skal ha det bra. Og det kravet mener du en hund evner å forholde seg til, rent mentalt? At barn har godt av å ha et kjæledyr er ikke noe argument for at dyr fungerer som foreldre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...