sdf123 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg bruker mye Mine innlegg som man har på venstre siden når jeg skal følge tråder som jeg har postet i. Jeg ønsker å følge en ny tråd som jeg ikke har skrevet i, trykker da på "Følg dette emnet" knappen(huker av for motta varsler), men får ikke den tråden inn i Mine innlegg. Må jeg enten skrive i tråden eller legge den til som favoritt for at det skal fungere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Trykk på knappen med hjerte hvor det står "Legg til favoritt" og forsikre deg om at du er på "Mine innlegg + favoritter" øverst i "mine innlegg". Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Legg den til som favoritt ja "Følg dette emnet" gir deg varsler i form av notifikasjon + evt mail. Dette kan gis umiddelbart, daglig eller ukentlig. EDIT: Damn you L4r5! Endret 16. oktober 2012 av Mixy Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Takk, begge to:-) Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har trykket "ignorer tråd", nå ønsker jeg å få tilbake tråden i mine innlegg. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Trykk på "Administrer ignorerte" når du er i Mine Innlegg. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Aha....så enkelt Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå