chrisse Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hei Har 2 brukere på maskina mi, og på den ene brukeren så husket nettleseren passordet på mailen. Men så har den brukeren klikka, så måtte bytte bruker, og selvsagt så vet ikke jeg passordet på det. btw: når jeg prøver å tilbakestille passordet via nett så sier den at adressen ikke eksisterer. Dette er en bedrift mail, så det slutter ikke på @hotmail,@msn, @yahoo. Noen som vet hvordan jeg kommer inn igjen på mailen? eller noe slags online support eller annen support? mvh Chrisse Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det evige passordhelvetet. Om dette er en bedriftsmail, så går det kanskje via bedriftens it avdeling så man kan jo starte der. Ellers får du jo support hos microsoft, se nettsidene for hjelp over telefon eller mail. Jeg vil anta at meldingen om nytt passord forsøkes å sendes til akkurat samme epostadresse som er ødelagt, og derfor får du beskjed om at den ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå