karoald Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Nordlys over sunnmøre 2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: .............................................................. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Vakkert nordlysbilde, men jeg føler at det heller litt mot venstre Lenke til kommentar
Gjest Slettet0891237863 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 FINT! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Meget skarpt og farverikt bilde med Karlsvogna i fokus. Likte godt hvordan forgrunnen her kommer ganske godt frem til tross for mørket. Suverene farver. Heller nok litt ja som Torhild nevner. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Enda et fint nordlysbilde fra deg! Liker at du har med deg litt landskap og at det ikke kunn er som siluet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Vakkert nordlysbilde, men jeg føler at det heller litt mot venstre Tusen takk for det. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Meget skarpt og farverikt bilde med Karlsvogna i fokus. Likte godt hvordan forgrunnen her kommer ganske godt frem til tross for mørket.Suverene farver. Heller nok litt ja som Torhild nevner. Tusen takk -ikkje lett det er så mørkt-men eg synest det vart litt bedre denne gangen---så det går framover Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Meget skarpt og farverikt bilde med Karlsvogna i fokus. Likte godt hvordan forgrunnen her kommer ganske godt frem til tross for mørket.Suverene farver. Heller nok litt ja som Torhild nevner. Tusen takk-det blir bedre for kvar gang synest eg da sjølv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg