trondwestby Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Kjøttmeis Bildet er fjernet. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Veldig bra bilde til tross for litt vanskelige lysforhold. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hvilken kontakt du har fanget her! Gir betrakter sterk følelse av tilstedeværelse, slik bare gode foto gjør. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Sylskarpt og nydelig bilde dette!! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Flott bilde av kjøttmeisen. Godt teknisk med hensyn til komp og dof. Litt vanskelig lys her ser jeg. Noe av fugen er i skyggen og noe i lyset, men det gir jo en spesiel spemnin også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg