Bebi Vegeta Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hvilken mus burde jeg kjøpe meg ? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Først noen tips siden du tydligvis er en ny bruker; 1)Overksiften skal ha en sammenheng med hva du spør om. Det er mange innleg her i døgnet, og om alle skrev"hey" som overksift så ville det være umulig å navigere på forumet. 2)Du har en signatur som er større en gjennomsnitslengden på en medling her i forumet. Dropp bilde, og om du føler for å skrive noe så bruk [size=9][/size] og skriv mellom de 2. Så til selve spørsmålet; Dette avhengier mye av deg. Har du liten hånd, stor, er du venstre eller høyrehent? Jeg er høyrehendt og har en relativt liten hånd. Jeg har funnet ut at Logitech Mx300 er den musen som passer meg best. Mens kammerater med større hånd gjerne velger Mx500. Det du bør gjøre er å prøve musen i butikken. Det finnes ingen universal mus som passer for alle. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Og http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=4...F8r+jeg+kj%F8pe Kansje du finner noe du liker der. Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Feil bruk av emnefeltet - tråden stenges. Og bildet i signatur fjernes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg