AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Eg huske 1 skoledag gleda meg veldig til den dagen. Så skoledagen kom å eg for til skolen men allerede da hadde eg ikke så mange venna. Gikk for det meste aleina hele tia.. Ungdomsskolen va ikke bedre. 8 klasse blei eg ofte plaga av en i 10. Å engang dytta på astfalten så eg reiv opp kneet. Huske alle gangan eg kom hjem fra skolen kor lei eg va. Satt for det meste på romme å så film å gjor litt lekse. Å va lei. Å 9 blei eg ofte plagd av dem som gikk i tiende slått osv teipa hodet mitt åsså. Huske kvær dag bedde eg til gud om å få det letter å at eg ikke klarte mer å at han kunne korte levetia min. Å 10 klasse va litt bedre. Huske siste skoledag karakteran va satt eg e på tur ut skoleporten ber lærern reise dem gjor aldri nokka me at eg blei mobba på skolen å i gymtiman skjønne ikke kordan eg holdt d ut.. E trist å tenke tilbake på ungdomsskolen å barnetia som liksom skal være en go tid huske alt så godt alle tingan som blei sakt alt. Å få som hjalp meg skjønne ikke kordan eg kom meg gjennom den tia:-( mamma ville eg sku smile å være gla så eg smilte til ho hver dag men inni meg va eg veldig lei. skreik meg ofte i søvn i 8,9 å va ofte veeldig lei. blei ofte plaga for at eg ikke hadde så fine klær som de andre hadde hettegenser å joggebukse en dag. Va leit å høre sånt. å engang blei eg slått til. eg satt å gjor lekse så kommer det en inn på klasseromme tar tak i meg å slår meg i annsikte å sleng hode i borde å i vindue å slår meg i ryggen eneste som hjalp meg va karoline. Eg gjor ingenting jobba kun me lekse. Litt blodig mattebok blei det..nå har jeg begynt på videregående, fullført 1 året og holder på med 2 året. det er nå i ettertid jeg ser at de som plagde meg ikke kom lenger en 10. noen kom ikke inn på videregående, en ble pappa i ung alder. å eg kom meg så langt som eg gjor, e faktisk litt stolt over meg sjøl, håpe det e nåen som les det her, velge å poste som anonym godt å få sakt det her etter å ha holdt det inne hele live. Anonym poster: 4ee1c975f40fbbc55c6d4af6f6e7f0aa 2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 http://youtu.be/jFhgupR565Q It gets better 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Føler med deg. Lenke til kommentar
Oda1982 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg synes du peker på et vesentlig punkt i livet ditt mot slutten av innlegget; du ser at du har kommet lenger og lykkes bedre enn de som plagde deg på ungdomsskolen. Prøv å tenke på det som en styrke i ditt eget liv og i deg som menneske. De mobbet deg trolig fordi de hadde det vanskelig selv, men det skal ikke være en unnskyldning for at det er OK å plage andre. Det er heller en bekreftelse på hvor ynkelige de var som lot sine plager gå ut over andre uskyldige. Jeg sitter personlig med samme erfaring selv; mine mobbere på ungdomsskolen var allerede da bråkmakere og tapere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå