Gå til innhold

Farmen 2012

Anbefalte innlegg

Det nye i år er vel denne kristenkonservative. Innleid skuespiller? Har ikke sett et program, men i min verden høres det merkelig ut at en så konservativ type skulle ha behov for å vise seg frem på norsk fjernsyn i en slik setting. Vedder en krone på at han er "det nye" i årets Farmen.

Jeg kjenner denne karen og jek kan bekrefte at han ikke er en innleid dud som skal forestille det nye påfunnet i farmen 2012!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke særlig begeistra for Andreas i starten, annet enn for det faktum at det er komisk å høre på alle de rare menigene hans. Men han imponerte i tvekampen mot Tov, og han har også vist seg som en real kar som ser ut til å være flink til å bidra med mye bra på gården. Og siden de fleste av de andre deltakerne der inne enten er svake og interessante, eller lurer unna mat og jukser, så håper jeg egentlig at Andreas vinner. Sterke meninger eller ikke :p

Utfordrene som kom inn i går, kan gjerne dra rett ut igjen alle sammen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tv2 har i tidligere sesonger flere ganger avslørt vinnere av tvekamper i forhåndsvisninger av episodene.

Nå er de på'an igjen. At det går an å være så amatørmessig i jakten på seere :nei:

http://www.vg.no/ram...?artid=10047154

Obs: Helt trygt å trykke på linken, men hold dere for guds skyld unna Tv2 fram til tvekampen på søndag.

Tv2 med ny Gigabrøler, avslørte vinneren av Farmen 2 dager før finalen

http://www.kjendis.no/2012/12/14/kjendis/farmen/reality-tv/tv_2/tv_og_medier/24834453/

Hva slags hjernedøde julenek er det som jobber i denne kanalen???

Lenke til kommentar

Klart mange så det.

Etter så mange j**** glipper fra foregående år så er det utrolig at Tv2 fremdeles turer frem med slik amatørmessig opplegg. De gjør så godt de kan for å ødelegge spenningen for seerne.

Håper nesten at dette nå sprer seg rundt om det ganske land og at Tv2 får færrest mulig seere på søndag, kanskje de da kan lære?

Lenke til kommentar

Syns dette var gøy, både fordi det ble den første kvinnelige vinneren av Farmen siden Silje vant i 2008, og fordi det på mange måter ble historien om den lille, uskyldige jenta som alle undervurderte. Ingvild viste styrke når hun vant tautrekkingskampen, videre gikk hun hen og vant hele gårdskonkurransen, før hun slo ut den antatt fysisk sterkeste konkurrenten, Endre, i melkespannholding. Og til slutt bekjempet hun kokken og gårdsgutten Joar i en kunnskapskonkurranse. Rett og slett en veldig fortjent vinner, selv om hun ikke var min favoritt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...