Sheldon C Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ny gård og nye deltakere. Men akkurat samme opplegg som tidligere år, en oppdiktet historie, gårdsdrift, storbonde, oppgaver og konkurranser. Gaute følger manuskriptet fra forrige sesonger. Skulle ønske de fornyet seg litt..men underholdende er det jo alikevel. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Akkurat det som gjør hver sesong til det samme. Alt hittil har vært på samme tidsplan som forrige sesonger, at eieren/sønnen døde og ble begravet, tvekampene er like, samme greia med at mentor kommer med så og si samme ukesoppdrag. Selvfølgelig spennende for deltakerne men blir litt som andre reality programmer, samme greiene hvert år. Så meget enig med deg her. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det nye i år er vel denne kristenkonservative. Innleid skuespiller? Har ikke sett et program, men i min verden høres det merkelig ut at en så konservativ type skulle ha behov for å vise seg frem på norsk fjernsyn i en slik setting. Vedder en krone på at han er "det nye" i årets Farmen. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Har ikke sett på TV på månedsvis, men hva om han konservative stemmes ut? Eller er han nøytral, eller noe sånt? Jeg likte den første sesongen av Farmen, men synes absolutt de burde ha fornyet seg. Hva med å bruke en gård som er avhengig av fisk neste gang? Eller skogsdrift? Det er slettes ikke alle gårdene som driver med dyr. Selv å drive med korn er jo en mulighet for litt variasjon. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Dyr er søte, trekker publikum! Edit: seere, heter det vel.. Endret 16. oktober 2012 av Bone Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Små dyr kan de jo alltids ha uansett. Det er en viss forskjell i søthetsfaktoren på en kanin og en ku. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Dyr må være...ellers får vi jo ikke noe konflikt angående slakting . Deltakerne pleier jo å være litt uenige her.. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Du, få se litt på den hamsteren din som holdt meg våken i hele natt... Endret 16. oktober 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Så lenge seertallene er høye(1mil på søndag!) vil de nok ikke fornye seg nevneverdig. Hvorfor forandre på noe som fungerer? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det er en risiko de absolutt bør våge å ta. En mill på søndag? Med litt justering kan de fint gå opp til 1.2 mill, eller ramle ned på 800k. Det er feigt å bare kjøre trygt hele tiden. Lenke til kommentar
bas Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Han kristenkonservative nekter jeg å tro er ekte. Med mindre man har blitt hjernevasket hele sitt liv så tror jeg faktisk ikke det går an å bli sånn frivillig. Sitter hele tiden med følelsen av at han er en innleid skuespiller, eller at han har inngått et veddemål med kameratgjengen. Sånn ellers synes jeg konseptet begynner å bli litt repetetivt og kjedelig, og den oppdiktede historien er bare flau. Er noen søte jenter der i det minste. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Aff ho Ingvild, er så nusselig, samt dialekten gjør hu søtere Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Har det vært noe fjas med "sinte naboer" som driver hærverk og slikt i år? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Tv2 har i tidligere sesonger flere ganger avslørt vinnere av tvekamper i forhåndsvisninger av episodene. Nå er de på'an igjen. At det går an å være så amatørmessig i jakten på seere http://www.vg.no/ram...?artid=10047154 Obs: Helt trygt å trykke på linken, men hold dere for guds skyld unna Tv2 fram til tvekampen på søndag. Endret 18. oktober 2012 av ClintE Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Ser ut som Gaute Grøtta Grav har tabbet seg ut på Facebook og avslørt vinneren av Farmen. Ønsker ikke å ødelegge spenningen for andre, legger derfor ikke ut link her.. Korrigert nå. Det er ikke Gaute som har skrevet på Facebook, noen har brukt hans navn. Det var Stavanger Aftenblad som lekket nyheten, de har nå valgt å fjerne artikkelen. Endret 21. oktober 2012 av ClintE Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Andreas med videre, han var råsterk og smart i tautrekkingen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Tov valgte feil. Visste at Andreas gikk videre, men at han hadde valgt tautrekking overrasket meg. Anders er større og har mye mer tyngde og er faktisk ganske sterk, i tillegg hadde han fetet seg opp med smør tidligere i uken. Klart han kom til å slå ut en spinkel og utsultet Tov. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ikke sett tautrekkingepisoden enda, men selv begynner jeg å få sansen for Andreas.. Det begynte etter andre episode.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg tror Andreas kommer til å vinne. Sterk, har mye kunnskap og er akkurat passe slu virker det som. Men han er definitivt ikke favoritten. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Følg med i neste episode, da skal ungjentene nakebade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå