ulfgre Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Har ett sett radiotriggere Phottix Strato II ( Transmitter + Reciver ) og en canon 270 EX II. Kamera er 5D mk II. Virker som de ikke fyrer når jeg tar bildet i Live View ? Er det noen logisk grunn til det ? Har ikke dobbeltsjekket annet enn at kanaler etc er riktig innstilt. Funker på studiolamper m kabel etc og null problem når jeg brukte settet med 580EX II ( ikke live view ) Noen som har tips ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Et kjapp søk ga noen svar, men har brukt ikke så mye tid på å lese dette så du får lese litt selv If you use flash, the [Disable] operation will take effect even if you had set it to [Mode 1] or [Mode 2]. When using a non-Canon flash unit, set it to [Disable]. (The flash will not fire if [Mode 1] or [Mode 2] is set.) Hjalp ikke dette finnes det flere steder og lete etter informasjon. Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Takker nautica. Er ikke så tolmodig av meg. Spør først og tenker ettterpå. Må innrømme at jeg ikke engang har lest manualen ... Skal lese og lære litt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Du finner dette i manualen under "meny funksjon setting>silent shooting>disable" Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Du finner dette i manualen under "meny funksjon setting>silent shooting>disable" Litt sent men takker for svar Nautica. Har litt manualskrekk men tipset ditt om meny funksjon setting>silent shooting>disable funket 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå