hl2 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 maskinen slår seg av når jeg prøver å starte sim city 4 ( ja det er orginal spill, ikke brent ) noen som har samme problemet og vet hva det er? :-? Lenke til kommentar
erirob Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 hva slags hovedkort og skjermkort har du da? jeg har asus geforce ti4200 og får ikke kjørt spillet jeg heller. prøvde med et annet kort og da virket det.. Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 eg og har geforce TI4200, men det må no gå and og få spillt det fordi vel ? :-? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg har selv et Geforce 4 Ti4200, og har ingen problemer med å kjøre Sim City 4. Driverne jeg bruker er Detonator 43.45 og Directx9. Forøvrig er resten av maskinen utstyrt med Athlon XP 2000+, 512mb RAM på et A7N8X dlx. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 fikk også pro med sim city 4,det vile ikke starte... lastet ned patchen,men hjelpte ikke noe.. kjører også med ti- 4200 ... har du vært på hjemmesiden til sim city 4,får og se om det fins noe opptatering eller patcher som er kommet.. vel fikk aldri spilt det,men har ikke brudd meg så mye heller kansje ikke min type spill... Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 kan det ha noke med eit virus som heter W32.pinfi :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå