Gå til innhold

lagging med nye Catalyst!!

fredriri

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned nye ATI drivere (wxp-w2k-catalyst-7-93-030812a1-010735c-efg.exe) og etter det ble alt seigt/lagget myye. Scrolling på sider føles som å sitte på en 20 Mhz pc med et nedstøvet skjermkort. Noen andre som har hatt problemet, og vet hvordan det skal løses? må jeg gå tilbake til de gamle driverne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare testet ut driverne på Tony Hawk 4, og det virket bra. Hvilket spill gjelder dette? Er det i windows?

For sikkerhetsskyld, kan du jo prøve å avinstallere de nye driverne, og å installere dem på nytt, i sikkermodus. Pleier å virke for meg, dersom det er noen driverproblemer.

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned nye ATI drivere (wxp-w2k-catalyst-7-93-030812a1-010735c-efg.exe) og etter det ble alt seigt/lagget myye. Scrolling på sider føles som å sitte på en 20 Mhz pc med et nedstøvet skjermkort. Noen andre som har hatt problemet, og vet hvordan det skal løses? må jeg gå tilbake til de gamle driverne?

Sånne problemer for eg bare når eg IKKJE har noen drivere installert til kortet. vile som sagt prøvd å slette de helt(gjerne rester med driver cleaner) fpr å så installere de igjen

Lenke til kommentar

HL/CS funker meget fett hos meg med 3.7 på mitt Sapphire R9700 Pro AIW, spesielt med Triple Buffering slått på. Det med at scrolling og skjermoppdatering går i sneglefart skyldes en korrupt eller ufullstendig installert SMARTGART (som kan skyldes rester fra tidligere drivere). Løses som oftest med en fullstendig avinstallasjon og reinstallasjon av driverne+kontrollpanelet.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det d ajeg installerte den nye, men nå når jeg skal avinstallere driveren på nytt så får jeg samme beskjed som jeg alltid får.

Når jeg skal avinstallere driveren kommer det opp et vindu hvor det står jeg har 2 drivere

Radeon 9800 pro sekundary pci

Radeon 9800 pro primary agp

Begge installert samtidig .....er dette normalt? Kan dette forklare hvorfor C&C Generals laggers om pokker hos meg?

Lenke til kommentar

Har nettopp avinstallert igjen.... ogl aget ny mappe

Nå funker CS og TFC, men generals lagger som alltid før og hver gang jeg prøver avinstallere den sekundære pci driveren som dukker opp på skjermkortet så bare dukker den opp igjen etter restart og "back again"

Hvorfor dukker denne sekundære PCI opplegget opp? Hvordan bli kvitt det? Påvirker det ytelsen?

Lenke til kommentar
Nå funker CS og TFC, men generals lagger som alltid før og hver gang jeg prøver  avinstallere den sekundære pci driveren som dukker opp på skjermkortet så bare dukker den opp igjen etter restart og "back again"

Hvorfor dukker denne sekundære PCI opplegget opp? Hvordan bli kvitt det? Påvirker det ytelsen?

Denne SKAL være der! Hvis du søker litt på Google om dette vil du også innse dette. Det sekundære "skjermkortet" har noe med flerskjermsoppsettet på ditt Radeon 9800 Pro, og er der selv om du bruker flerskjermsfunksjonaliteten eller ei. Fjerner du denne, er det ikke rart at ytelsen din føkker seg opp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...