Scoob911 Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg er på utkikk etter en såkalt messenger bag for menn og lurer på hvilke butikker/nettbutikker jeg kan finne et greit utvalg av dem? Jeg tar gjerne imot spesifikke forslag også hvis dere har noen. Så her er ønskene: - Helst svart/brunt skinn. - Enkel uten masse lommer, men dog med litt avstiving. - Gjerne den litt stilfulle typen, ikke store emblemer, kanskje glatt forside, enkelte sømmer og et lite emblem (?). Bruksområdet er daglig bruk i Trondheim (sludd/regn). Viktig at den er stor nok til å ha en pensumbok pluss div, men ikke så stor at den blir baggy og tung (tenk A4-størrelse + litt). Vil ha noe jeg enkelt kan slenge over skulderen. Jeg er mannlig student på 21. Vet ikke helt om pris, men alt mellom 500-2000 kanskje? Takker for alle forslag. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 http://www.ebags.com/category/messenger-and-shoulder-bags/messenger-bags/g/mens Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Takk! Så ut til å være mye bra her. Har du noe erfaring med butikken med tanke på frakt til Norge og sånt? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Desverre,fikk en bekjent til å sende det til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå