RBW Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 I kampen om det råeste, har det kommet en ny produsent på banen. Test: Nanoxia Deep Silent One Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Denne minnet veldig om Fractal Design Define. Ikke at det gjør det til et dårligere kabinett, utnyttelse av gode konsepter er jo for så vidt bra. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Balthazaar Skrevet 15. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. oktober 2012 hmm, etter noen kommentarer som dette: "Det som ikke er så tillitsvekkende er at den ene av disse viftedørene ikke vil la seg åpne" "Vi prøvde dette flere ganger, men det var først etter flere trykk at utgangene kom til syne" "Både bryteren og luken oser av plast, og virket ikke utpreget solid" For meg er ikke dette synonymer med følgende pluss: "Knallgod konstruksjonskvalitet" 13 Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Veldig interessant produkt, men jeg har litt vanskeligheter for å anbefale dette kabinettet når man har bedre og billigere alternativer der ute(R4). HDD-burene og deres løsning liker jeg veldig godt. Sett bort fra at det virker som det er vanskelig å presse luft gjennom dem. Definitivt ikke noe som hjelper på temperaturene/støynivå. Løsningen for utluftning på toppen er også en ting jeg ikke har sett før. Veldig smart i grunn, men litt liten sprekk, ja. Hadde likt bedre 2x140mm i front med en mer permanent festeanordning enn den fleksible 2x120mm løsningen som er valgt her. Plass for 120mm radiator i topp vil vel være et godt salgsargument her mtp at R4 ikke støtter dette. Jeg har R3, så løse mansjetter og trangt med plass for kabelføring er ikke noe nytt for meg, men man skulle jo tro at denne tyske produsenten hadde tatt lærdom av sin hovedkonkurrent nr 1. Ganske merkelig i grunn. Får vel vente til neste generasjon før man eventuelt kan vurdere dette kabinettet. Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 "Deep Silent One" minner meg mer om tarmgass enn kabinett. 2 Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Fractal Design anyone? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Dere nevner vannkjøling én gang, og det er gummi-hullene for ekstern vannkjøling. Hallo?! Har ingenting å si ellers, men syns det er forbannede overfladisk å ikke undersøke vannkjølings-evnen i et kabinett som dette. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 "Deep Silent One" minner meg mer om tarmgass enn kabinett. Det er synd at slike inlegg som dine skal få bestå, uansett, så har jeg lyst til å høre på din argumentasjon for dine menginger rundt dette. Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) "Deep Silent One" minner meg mer om tarmgass enn kabinett. Det er synd at slike inlegg som dine skal få bestå, uansett, så har jeg lyst til å høre på din argumentasjon for dine menginger rundt dette. Jo, kom til å tenke på det fordi en gang hadde en kompis av meg en hund som gikk rundt å slapp seg 24/7. Vi kunne ikke høre det, men det luktet dritt hele tida. Så vi kalte den for "Silent Death". Det er ikke tull engang Endret 16. oktober 2012 av gallsman Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 "Deep Silent One" minner meg mer om tarmgass enn kabinett. Det er synd at slike inlegg som dine skal få bestå, uansett, så har jeg lyst til å høre på din argumentasjon for dine menginger rundt dette. Jo, kom til å tenke på det fordi en gang hadde en kompis av meg en hund som gikk rundt å slapp seg 24/7. Vi kunne ikke høre det, men det luktet dritt hele tida. Så vi kalte den for "Silent Death". Det er ikke tull engang Kan du ikke skrive noe som man kan le av i det minste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvordan kan man gi pluss for god pris når prisen er ukjent? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvordan kan man gi pluss for god pris når prisen er ukjent? Joda, jeg gikk glipp av et lite avsnitt... Beklager. Lenke til kommentar
2DG Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Får håpe det har en grei pris, for dette ser bra ut. Lenke til kommentar
lystfiskern Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Plass for 120mm radiator i topp vil vel være et godt salgsargument her mtp at R4 ikke støtter dette. Hva sier du her egentlig? Jeg kjører Corsair H100i i toppen på R4 og ser dermed ingen grunn til at ikke en tilsvarende slank 120mm radiator skulle få plass. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hva sier du her egentlig? Jeg kjører Corsair H100i i toppen på R4 og ser dermed ingen grunn til at ikke en tilsvarende slank 120mm radiator skulle få plass. Jeg mener h100 f.eks grunnet generelle plass problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå