Gimlisonofgloin Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei! Har nylig fått meg nytt hovedkort og etter alt å dømme så har jeg vært så heldig å få meg en USB 2.0 controller. Dette passer meget bra i og med at jeg har en maxtor 250GB ekstern hardisk. Microsoft slutter aldri og overaske meg med sine spesielle "ting". I denne sammenheng er det slik at jeg er nødt til å ha Service pack 1 for å bruke denne USB 2.0`en? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 du må nok ha sp1 for å bruke USB2.0 ja. Dette pgs. at USB2.0 ikke var ferdig utviklet da XP ble utgitt. (tror jeg) Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Det er slike som irriterer noe grusomt, Microsoft er jo rene mafiaen når de holder på slik. Installerte servicepack 1 i går og førte til til totalcrash på maskinen. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Døh, er jo ikke ille at microsoft slipper service packs for å legge til funksjonalitet i ettertid! Er jo bare positvit! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det kan også tenkes at hovedkortprodusenten har lagt ut drivere til USB2. Undersøk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå