Vegard:) Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 Hei! Jeg lurte på om noen av dere vet om butikker som selger rosenkrans-smykker? Mistet nettopp et annet smykke jeg hadde på skolen, og har virkelig lyst på et nytt. Mamma og pappa er ikke særlig glad i netthandel, så jeg får ikke lov til å bestille på nettet, så vet dere om noen butikker som selger? Har lyst på noe i denne duren: (Dette er min første post på et slikt forum, beklager hvis tråden ble litt rotete ) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 De aller fleste kjedebutikker som h&m og mer dedikerte tilbehørsbutikker. og sikkert også en bod på nærmeste torg. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Sjekk på Dealextreme. De har ofte masse sånne ting, har bl.a. ett kjedeannheng som er veldig likt det korset du har der. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har faktisk akkurat den rosenkransen som er på det bildet. Artig Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 St Olav bokhandel i Oslo har rosenkranser. Hvis du ikke bor i Oslo så kan du jo se om det finnes liknende alternativer i din by Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå