GnilreG Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Er dette tråden for grove vitser eller ekstremt tørre vitser? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Who says it can't be both Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 - Mamma, mamma, storesøster har fått mensen! - Lille venn, hvordan vet du det? - Jo det smakte blod av tissen til pappa! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 (endret) Hva kalles en baby som sprenger seg i lufta ? -Baby boom -------------------------------------------- Hvis man kjøper et slikt "pedometer" så vil det vel gå amokk når man nærmer seg Sotra......eller Bjugn ? Endret 27. mai 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Lille Fridtjof satt på terrassen sammen med bestefar, da de så en meitemark komme opp av bakken. "Får du den nedi hullet den kom fra, så skal du få fem kroner av meg" sa bestefar. Fridtjof tenkte seg litt om, før han gikk inn og hentet bestemors hårspray. Etter noen runder med spray gikk det lett å dytte marken ned igjen. "Skulle du ha sett" sa bestefar, "her har du fem kroner". Neste dag satt Fridtjof og bestefar på terrassen igjen. "Se her gutt" sa bestefar, "her har du fem kroner". Fridtjof så på bestefar og sa "jammen, jeg fikk jo fem kroner av deg i går"? "Jada" sa bestefar, "men denne femmeren er fra bestemor". 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Han som ble skutt av politiet i Sverige.....litt av en Down-er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 (endret) 1_What's the difference between Paul Walker and a computer? I give a fuck when my computer crashes. 2_My Grandpa said, "Your generation relies too much on technology!" I replied, "No, your generation relies too much on technology!" Then I unplugged his life support. 3_What do you call a five year old with no friends? A sandy hook survivor. 4_Jesus Christ fed 2,000 people with 5 loaves of bread and 2 fish, but Adolf Hitler made 6 million Jews toast. 5_What's the worst thing about breaking up with a Japanese girl? You have to drop the bomb twice before she gets the message. 6_What's got 5 arms, 3 legs and 2 feet? The finish line at the Boston Marathon. 7_What did the boy with no hands get for Christmas? GLOVES! Nah, just kidding... He still hasn't unwrapped his present. 8_How do Ethiopians celebrate their kids first birthday? By putting flowers on the grave. 9_How did Rihanna find out Chris Brown was cheating on her? She found another woman's lipstick on his knuckles. 10_How can you tell if your wife is dead? The sex is the same but the dishes start piling up. Endret 26. august 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 # 6 skjønte jeg ikke tror jeg. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 # 6 skjønte jeg ikke tror jeg. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Bombeangrepene_ved_Boston_Marathon_2013 Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Lille Per tar foreldrene sine på fersken i å ha samleie og spør, “Pappa! Hva er det du gjør?”Faren svarer “Jeg fyller opp tanken på moren din.”Lille Per svarer da “Ok. Men du burde skaffe deg en modell som er mer økonomisk. Postmannen fylte henne i dag tidlig.” 1 Lenke til kommentar
Kayo Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Et skip blir utsatt for en storm og synker. To karer og en jente overlever ved å komme seg i en livbåt og blir skipbrudden på en øde øy. Siden de ikke har noe å gjøre hele dagen utenom å spise og sove, har de bare sex. Etter noen uker blir dessverre jenta syk og dør. De to mennene vet ikke lenger hva de skal gjøre, så de fortsetter å ha sex. Etter noen dager med sex føler de seg skyldige over det de har gjort … så de begraver henne. 2 Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Hva sa de lesbiske vampyrene til hverandre etter at de hadde hatt sex? - Sees neste måned Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Har du prøvd rodeosex på one night stand? I doggy, ta et godt tak rundt hoftene til dama, kjør den inn og si "jeg har HIV". 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Et nyforelsket par var på biltur og klarte ikke å holde seg, de måtte bare ha seg en runde mens bilen kjørte. Klærne gikk av og de satte i gang, men det gikk ikke bedre enn at de kjørte av veien og han ble sittende fast i vraket. "Du må hente hjelp" sa han til jenta. "Men jeg er jo naken!?" svarte hun forskrekket. "Her, bruk denne skoen til å dekke deg til der nede!" Jenta tok skoen og la i vei mot nærmeste bensinstasjon. Vel fremme rev hun opp døra og ropte "dere må hjelpe meg, kjæresten min sitter fast!" "Jeg er lei for det jenta mi" svarte han bak disken, "men han sitter nok for langt inn!" Lenke til kommentar
Sander W Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Hva sier nonner når de skal fly? Å gud jeg kommer!!! Pga Nonner er kristne damer som jobber i kirkene og som tror på Jesus som er i himmelen og flyene flyr jo oppe i himmelen. Endret 15. august 2021 av Sander W Lenke til kommentar
Sander W Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Dama spurte mannen i ørkenen hei vil du se kamelen min mannen svarte ja dama sa kom så skal jeg vise deg kamelen min den er utenfor huset mitt og henger fast i en snor sånn at den ikke løper vekk for at vi kan kunne reise i ørkenen manen sa å søren det var ikke den kamelen jeg ville se. Endret 15. august 2021 av Sander W Lenke til kommentar
Sander W Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Mannen spurte dama vil du ha store eller små pølser dama sa jeg vil ha store pølser manen sa å søren jeg har en liten pølse. Endret 16. august 2021 av Sander W Lenke til kommentar
Sander W Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 On 12/21/2012 at 8:43 PM, Tollari said: Hvorfor har julenissen en så svær sekk? Fordi han kun kommer en gang i året. Hva er grønt og blir rødt på knappetrykk? En frosk i mikseren. Hva er grønt og forblir grønt på knappetrykk? En frosk som løper for livet sitt. Hva er rødt og klatrer opp et kvinnebein? En abort med hjemlengsel. Jeg likte den med julenissen den er så morsom.😂😂😂 Lenke til kommentar
Sander W Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 On 6/4/2014 at 4:01 PM, Guest Bruker-292501 said: Okey har har jeg en skikkelig grov en "Moderator melding: Innlegg fjernet grunnet grove brudd på reglene" Denne var veldig morsom.😂😂😂 Lenke til kommentar
Sander W Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 (endret) Hva heter det når man kommer 2 ganger? At man kommer i retur. Endret 16. august 2021 av Sander W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå