Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kontaktannonse

Vooon

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg skreiv denne "kontaktannonsa" på russ.no sine medlemsider for en stund siden:

Jeg heter Kristian. Jeg har store røde bukser. Driver med estlandsk- selvterapi. Om 20 år står jeg lett vinkende på slottsbalkongen, der jeg ydmykt aksepterer de ekstatiske folkemassers uforbeholdne hyllest..

Ellers er jeg glad i turer i skog og mark, jeg liker å holde meg i form men er ingen treningsnarkoman. Jeg er ikke- røyker. Jeg er ingen utpreget party- løve, men tar meg gjerne et glass i festlig lag. Fremfor en tur i byens lysløyper foretrekker jeg heller en rolig kveld med nype- te og et godt kultur- program på TV. Eller kanskje en romantisk komedie og hjemmelaget pizza.

Jeg har 13 barn fra tidligere ekteskap og grunnet en skrivefeil på et skjema fra "plan norge" har jeg 94 fadderbarn i Zimbabwe og 21 i Borneo. Jeg betaler 43000 i måndlige bidrag. Økonomien er derfor stusslig. Bilen og katta er solgt, mens bikkja på sin side, forsvant i et pokerlag. For å bøte på den dårlige økonomien leier jeg ut eks- kona Gunda, på 113kg, som eksotisk danser til brylluper og dåps- middager. Bare slik at vi har til salt i såret.

Utseendemessig er jeg heller "amputert"; jeg har utsående fortenner, kløyvd under- leppe, er skallet med pistrete hente- sveis, glassøye, hår kviser og byller i hele "ansiktet" og trønder- bart, jeg har utlagt tarm, kunstige hofteskåler, kronisk inkontines, flass under armene, flatlus og skabb i underlivet, man har funnet nye livsformer i endetarmen min. Jeg hoster ren asbest, og grunnet en symaskin- ulykke måtte stemmebåndene mine byttes ut med syltestrikker. Stemmen min høres derfor ut som om noen voldtar ei hes katte med en rusten sirkelsag. Ellers er jeg en gla`gutt med glimt i øyet. Særlig hvis jeg pusser det.

Favorittsangene mine er; Rammstein og smurfene med "musevisa", DDE`s "HB`n hans far" og Jahn Teigens "gir meg ****** meg ikke".

Av favorittbøker, må "NAFs veibok 1986" og "gyldendals store" nevnes.

På tv er "været" favoritten, jeg har alle episodene på video- bånd. Har også gitt ut en "best of"- video.

Ta kontakt da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...