UrgeLoL Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 En skikkelig fornærmelse mot droidfanboys ser det ut til. Det har jo ingen betydning for meg hva andre velger å kjøpe. Hvis de velger å kjøpe en ios telefon, så er det ikke mitt problem. Jeg er fornøyd med det store utvalget av telefoner jeg kan velge blant og den friheten det gir meg. Jeg skjønner godt at andre tydeligvis har andre preferanser, men igjen, det er ikke mitt problem og ikke noe jeg blir fornærmet av. Så hvorfor skal vi som velger Androidtelefon være fornærmet? Hva er består fornærmelsen i? Bra det ikke bryr deg, men for en del andre her inne som har fått det som oppgave i livet å vise ios brukere lyset(android) så må det føles tungt 1 Lenke til kommentar
Nuka88 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 alle iphone freaks som synes at Iphone er så jævela pen burde egentlig ta en tit på Huawei Honor 4" høy og slank høres kjent ut? frontkamera er "feil" plassert men kan nesten se ut som iphone har ripaoff det alle kaller for en kinatelefon noe som er ironisk siden Iphone skal være "sinnsyk" kvalitet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 alle iphone freaks som synes at Iphone er så jævela pen burde egentlig ta en tit på Huawei Honor 4" høy og slank høres kjent ut? Ja dette er nesten iPhone-kvalitet. Eller Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 alle iphone freaks som synes at Iphone er så jævela pen burde egentlig ta en tit på Huawei Honor 4" høy og slank høres kjent ut? Ja dette er nesten iPhone-kvalitet. Eller Nei, det er ikke iPhone kvalitet, men det er også poenget. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det artikkelen ikke nevner, er at iPhone 5 kom i salg 28. september, og på tre dager greide erobre førsteplassen for septembersalget. En av disse tre dagene var liketil en søndag. En skikkelig fornærmelse mot droidfanboys ser det ut til. Vi bryr oss egenlig ikke om hva dere kjøper, jeg mener hvorfor skulle vi når vi har valget mellom verdens aller beste mobiler? Note II og S3? iPhone 5 ble kåret til 5. plass av TV2 Hjelper Deg og det uten Note II og One X+ inkludert i testen. 1. Samsung Galaxy SIII 2. HTC One X 3. LG Optimus 4X 4. Sony Xperia Acro S 5. Apple iPhone 5 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det artikkelen ikke nevner, er at iPhone 5 kom i salg 28. september, og på tre dager greide erobre førsteplassen for septembersalget. En av disse tre dagene var liketil en søndag. En skikkelig fornærmelse mot droidfanboys ser det ut til. Vi bryr oss egenlig ikke om hva dere kjøper, jeg mener hvorfor skulle vi når vi har valget mellom verdens aller beste mobiler? Note II og S3? iPhone 5 ble kåret til 5. plass av TV2 Hjelper Deg og det uten Note II og One X+ inkludert i testen. 1. Samsung Galaxy SIII 2. HTC One X 3. LG Optimus 4X 4. Sony Xperia Acro S 5. Apple iPhone 5 Ikke egentlig, men??? "vi" hvem er det? Jeg har også valget mellom verdens aller beste mobiler. Skal vi finne en test der iphone 5 vinner, hva beviser det for deg? 1 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Tydelig at folk mangler litt historie. At Apple selger bedre enn Android måneden etter launch er vel ikke så mye å lage baluba over? 4 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Vi? Dere? Jeg vil hverken bli forbundet med "vi" eller "dere" i noen diskusjon. Jeg har mine egne meninger jeg, og det tror jeg de fleste andre på dette forumet har også, uansett hvilken mobil de kjøper. 4 Lenke til kommentar
Bombadilla Leif Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 5 ble kåret til 5. plass av TV2 Hjelper Deg og det uten Note II og One X+ inkludert i testen.1. Samsung Galaxy SIII2. HTC One X3. LG Optimus 4X4. Sony Xperia Acro S5. Apple iPhone 5 Jeg har enda til gode å se en test på TV2 Hjelper Deg som virker å holde vann. Enten det gjelder mobiler, nettjenester eller whatever. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 5 ble kåret til 5. plass av TV2 Hjelper Deg og det uten Note II og One X+ inkludert i testen.1. Samsung Galaxy SIII2. HTC One X3. LG Optimus 4X4. Sony Xperia Acro S5. Apple iPhone 5 Jeg har enda til gode å se en test på TV2 Hjelper Deg som virker å holde vann. Enten det gjelder mobiler, nettjenester eller whatever. Wow, alle apple fanboys jeg har snakket med kom med omtrent samme uttalelser som deg. Vi? Dere? Jeg vil hverken bli forbundet med "vi" eller "dere" i noen diskusjon. Jeg har mine egne meninger jeg, og det tror jeg de fleste andre på dette forumet har også, uansett hvilken mobil de kjøper. Ingen har snakket om deg? Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg synnes det er ganske utrolig at voksene folk skal sitte og krangle over hvem telfefon som er best. Og det som også er overaskenes er at f.eks. når android blir mot bevist av flere medier, og alle droidfags fortsat mener at android er så mye bedre en IOS tlf. Selv mener jeg at iPhone er best, ettersom jeg både har hatt en del android tlf og iPhone. Jeg liker egentlig ikke og favoritisere tlf sånn som android brukere gjør, men jeg gjør det like vell etter som jeg har hatt begge deler. Svar på det jeg har skrevet vis du vil. Liker og høre andres mening om dette! Jeg tror ikke du har hørt ordtaket de gamle er eldst. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 5 ble kåret til 5. plass av TV2 Hjelper Deg og det uten Note II og One X+ inkludert i testen.1. Samsung Galaxy SIII2. HTC One X3. LG Optimus 4X4. Sony Xperia Acro S5. Apple iPhone 5 Jeg har enda til gode å se en test på TV2 Hjelper Deg som virker å holde vann. Enten det gjelder mobiler, nettjenester eller whatever. Wow, alle apple fanboys jeg har snakket med kom med omtrent samme uttalelser som deg. Vi? Dere? Jeg vil hverken bli forbundet med "vi" eller "dere" i noen diskusjon. Jeg har mine egne meninger jeg, og det tror jeg de fleste andre på dette forumet har også, uansett hvilken mobil de kjøper. Ingen har snakket om deg? men så skrev jeg da heller ikke "meg". jeg skrev "vi" og "dere". Eller som du skrev: Vi bryr oss egenlig ikke om hva dere kjøper... Du snakker på vegne av mange, med andre ord. Nok om det. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 iPhone 4 på 5. plass?! Den er mer enn 2 år gammel! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Vi bryr oss egenlig ikke om hva dere kjøper... Du snakker på vegne av mange, med andre ord. Nok om det. Jeg mener de her som ikke liker Apple så godt, og de som liker Apple godt (som egentlig ikke har mer peiling enn iPhone) Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Vi bryr oss egenlig ikke om hva dere kjøper, jeg mener hvorfor skulle vi når vi har valget mellom verdens aller beste mobiler? Note II og S3? Skal jeg først ha en mobil i DEN størrelsen, så vil jeg ha selvfølgelig velge verdens beste mobil, nemlig iPad Mini. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Vi bryr oss egenlig ikke om hva dere kjøper... Du snakker på vegne av mange, med andre ord. Nok om det. Jeg mener de her som ikke liker Apple så godt, og de som liker Apple godt (som egentlig ikke har mer peiling enn iPhone) Poenget er at du snakker kun for deg selv, så du kan kutte ut bruken av "vi". Når du svarer til én person heter det "du", ikke "dere". Det er vanlig norsk, og vanlig folkeskikk. 1 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) iPhone er rett og slett en telefon som mange liker. er jo ikke værre en det Men er svært mange som får iphone gjennom jobben. F.eks mange kommuner/fylkeskommuner, gir ansatte iphone. Kan ikke det være med på å skyve iphone langt opp? Endret 18. oktober 2012 av Will I'am Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg vil tro, utfra det jeg har sett av statsansatte, både i forsvaret, kommunen og ellers, at det er langt flere som får androidtelefon via jobben enn iPhone. Og siden Android begynner å få et litt frynsete rykte når det gjelder sikkerhet kan det muligens snu etterhvert. http://tech.fortune....ndroid-warning/ Jeg tror egentlig ikke jeg har møtt noen som har fått iPhone via jobben enda (i allefall ikke som jeg kommer på i farten), men flere har har uttrykt at de heller vil ha iPhone. 1 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Vet om flere her i Tromsø. Både iPhone og iPad De ansatte i fylkeskommunen får det. samt flere i private bedrifter. Og alle på stortinget fikk vel iPad. er usikker på om de også finn iPhone. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg vil tro, utfra det jeg har sett av statsansatte, både i forsvaret, kommunen og ellers, at det er langt flere som får androidtelefon via jobben enn iPhone. Og siden Android begynner å få et litt frynsete rykte når det gjelder sikkerhet kan det muligens snu etterhvert. http://tech.fortune....ndroid-warning/ Jeg tror egentlig ikke jeg har møtt noen som har fått iPhone via jobben enda (i allefall ikke som jeg kommer på i farten), men flere har har uttrykt at de heller vil ha iPhone. Frynsete rykte er nok å ta kraftig i. Du finner ganske lett svakheter for iPhone og. Du kan jo ta noen raske søk "iphone 5 security flaws" eller "iphone trojan", så er det jo liten om at problemet eksisterer der og. FinFisher eksisterer forøvrig også på iPhone. Men ingen hast. Når man installerer en app på Android får brukeren opp en liste over tilganger appen krever. Om en app krever urimelige tilganger bør det være grunn til skepsis. Spesielt om appen ikke kommer fra offisielt hold, dvs Play Store. Svært få apper har noen grunn til å ikke ligge der. Og for 99,9% av brukerne er det ingen grunn til å installere apper utenfra Play. Akkurat som på Apple's App Store er det lov å bruke hue når man installerer apper. Google jobber også mye med å bedre sikkerheten på Play, slik at apper med uærlige hensikter blir fanget opp tidligere og oftere. Om du leser litt mer om f.eks Loozfon virker det som om dette er en app de aller fleste med litt vett mellom ørene raskt hopper over. Jeg har ikke klart å finne noe som tyder på at dette er, eller var, å finne på Play Store. Om det stemmer at disse malware/trojaner appene kun er å finne utenfor Play Store, og må installeres på lik linje med vanlige apper, vil jeg påstå at dette ikke er et veldig stort problem. Dessverre er det også en konsekvens av muligheten for apper utenfra at ikke alle operer med ærlige hensikter. På den positive siden fører mediaoppslag som dette at det blir tatt tak seriøst. Av de jeg kjenner som jobber i større bedriften hvor de ikke selv kan velge hvilken mobil de skal få, så går det nesten utelukkende i iPhone. Der hvor de kan velge selv er det mer fordelt. Bare mine inntrykk, og ikke på noen måter ment som en fasit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg