Imsvale Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er det mulig å skippe tutorial på noen måte? Har lite lyst til å kjøre den hundre ganger og ikke klare å laste neste byen hver gang. Ikke så lenger serverne er bugga. Det er meningen du skal kunne forlate tutorialen og så skal du kunne bare spille som normalt. Hadde foretrukket det som har vært vanlig i evigheter: tutorial som et eget valg i menyen. Hva var galt med det egentlig?! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Trykk ESC og gå til hovedmenyen. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 da skal jeg be om pengane tilbake med orgin. betaler ikke 500 kr for et spill som ikke fungerer Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 da skal jeg be om pengane tilbake med orgin. betaler ikke 500 kr for et spill som ikke fungerer Serverne er nede akkurat nå for maintenance så vidt jeg har forstått. "We are aggressively undergoing maintenance on the servers and adding capacity to meet demand. Performance will fluctuate during this process. Our fans are important to us, and we thank you for your continued patience." Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Virker sånn, jeg kommer ikke inn på noen av de. Like greit, da kan jeg jobbe med oppgaven uten distraksjoner Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Serverne er nede akkurat nå for maintenance så vidt jeg har forstått. ja greit det men jeg ber om refund så venter jeg en stund til spille blir spillbart igjen så kjøper jeg det igjen for en billigere penge Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) ja greit det men jeg ber om refund så venter jeg en stund til spille blir spillbart igjen så kjøper jeg det igjen for en billigere penge Lykke til med refunden. EA: You can _request_ a refund Me: Can i have a refund EA: NO! Me: Hey, thats not cool EA: If you are disputing this, your account will be banned. edit: link til kilde http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9340565.page Lå forresten en helt hysterisk tråd på simcity forumet der folk hadde lagt inn bilder som var helt hysterisk i forhold til server-greiene. Finner ikke tråden igjen. Tragisk om den er slettet. Endret 7. mars 2013 av monzilla Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Refund på digitale kopier ETTER at du har mottatt spillet har man vell generelt lite krav på, det å få kansellert før release var en smal sak, hvordan ting stiller seg nå er jeg mer usikker på. Det står nok ganske så tydelig både i EULA'er, på spilletuier / esker og alt mulig rart at spillet krever Internett oppkobling og at spillservere vil være utilgjengelig ved jevne mellomrom. Om de dog ikke har klart å få has på serverne innenfor rimelig tid (si 1-2 uker) så kan du sikkert blande inn det norske forbrukerrådet som kan få eskalert saken litt. Blir jo som med en Internettleverandør, du har sjeldent krav på 100% oppetid men om et problem vedvarer over en lengre periode, eller om driver å faller ut nærmest daglig over et lengre tidsrom så blir det for dårlig og man har fort krav på kompensasjon eller avslutning av kontrakt. EDIT: Merk at små problemer ved release neppe regnes som god nok grunn.. Er servne like ustabile over 1-2 uker og vi stadig opplever daglige problemer en god stund etter release så er det noe helt annet. Endret 7. mars 2013 av RamGuy 2 Lenke til kommentar
Zarax Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Noen andre som har bestilt fra g2play og ikke fått noe nøkkel enda? edit: om det er flere som har bestilt fra g2play.com og ikke fått noe enda, vell.. "OUT OF STOCK - Next batch estimated delivery time 72 hrs." WELL FUCK.. Hehe, samme her. Blir ikke noe gaming for oss på 3 dager ser det ut til. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Ja, jeg er ikke uenig med deg. Men det er ikke helt heldig når EA går ut på twitter og sier at de som er misfornøyd kan få lov til å be om refund. Altså, de kan få lov til å be om å få pengene tilbake. Det betyr ikke at EA har tenkt å gi folk pengene tilbake, bare at folk har lov itl å be om å få pengene tilbake. Det er sånne ting som gjør meg litt irritert. Men hey, jeg går sikkert opp en ekstra karakter bare fordi at serverne er nede Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Hadde ikke noe problemer ved launch i går. Spilte ikke til lenger enn kvart over ett, men til da gikk det greit. Når gikk serverene ned? Og amerika serverne ser ut til å være nede nå, ifg. flere som streamer på Twitch, er Europa serverne også nede? Hadde foresten en bug når jeg kjørte tutorialen. Etter at meteorene falt på Lucky Shores sluttet aldri den Swish lyden som kommer. Så helt til jeg stoppet spillet hørte jeg konstant meteorer. Endret 7. mars 2013 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+51232 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Flere som sliter med å få spille? Kommer ikke inn i spillet pga. servere er nede. Elendig av EA at det er et must med tilkobling mot server for å spille single player.. Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Flere som sliter med å få spille? Kommer ikke inn i spillet pga. servere er nede. Elendig av EA at det er et must med tilkobling mot server for å spille single player.. Han her sliter også, og får sagt sin mening om det 1 Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Flere som sliter med å få spille? Kommer ikke inn i spillet pga. servere er nede. Elendig av EA at det er et must med tilkobling mot server for å spille single player.. ingen kommer inn tror jeg. håper noen i EA blir drept for dette...de klarer jo å fucke opp hvert eneste spill de lager nå for tiden...hva er vitsen med å måtte ha nett. et spill skal IKKE kreve nett tilgang med midre man VIL spille MP. nå blir man tvunget på nett OG mp. Han her sliter også, og får sagt sin mening om det han der burde faktisk ikke spille. burde heller begynt å jogge før han får hjerteinfarkt. Endret 7. mars 2013 av Blazer Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Så jeg starta en ny by, fylte den gradvis opp med litt industri, litt butikk og resten boliger i et rutenett (high density, men det var overhodet ikke nødvendig ennå). Helt enkelt. Pengene strømmet inn. Hadde vel 14k eller så i ren profitt. Deretter begynte jeg klatringen mot high density og denslags. Jo mer jeg klatra, jo mer trøbbel fikk jeg, simmene sutrer uten like, og profitten blir verre og ikke minst ustabil. Alt dette kan jeg tolerere så lenge det ligger en gulrot i at man får større profitt, men det ser altså ikke ut til å være tilfelle. Hvorfor i all verden skal jeg da bry meg med å gå ifra mine 14k i profitt? Det må være noe galt med det jeg gjør. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg får kun opp ett servervalg, og den feiler selv om det står at serveren er tilgjengelig. Flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg får kun opp ett servervalg, og den feiler selv om det står at serveren er tilgjengelig. Flere som har dette problemet? Har vært veldig mye fram og tilbake med hvor mange som vises, men kun én, det har jeg ikke sett så langt. At «tilgjengelige» servere ikke er så tilgjengelige likevel, det er et langt mer kjent problem. Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg får kun opp ett servervalg, og den feiler selv om det står at serveren er tilgjengelig. Flere som har dette problemet? Har akkurat samme, bare europe east 1. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Han her sliter også, og får sagt sin mening om det Du er selvsagt klar over at det er en rolle han (Francis) spiller? Som mange andre har han funnet en nisje på youtube, og er blitt en såkalt "youtuber". Dette tjener han penger på. Her er en hvor han snakker litt om seg selv og sine roller: http://www.youtube.com/watch?v=PeDW5NPySY4 En høyst oppegående mann, med andre ord. Men åpenbart med sine problemer. Han er også veldig aktiv på reddit: http://www.reddit.co...opular_youtube/ http://www.reddit.co...rancis_youtube/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå