Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en video + meninga til TrondH, en del bugs med veier osv. Men bugs blir fikset med tiden. Er det "worth the buy"?

 

Spar dine penger og kjøp noe bedre. Ønsker du å vente i kø hver gang du vil spille, tilfeldig disconnect, miste ting du har lagret og møte på elendig kundeservice. Be my guest. :)

Endret av Stifi
Lenke til kommentar
Er det sånn at om du har et universitet i en by som åpner opp nye bygninger, så kan du lage disse bygningene fra starten av om du starter en ny by i samme region?

 

Det er i alle fall tilfelle for transportbygninger som krever "Department of Transportation". Tror det meste bare krever å unlockes en gang per region.

 

Liker forresten holdningen til noen simmer som skal på jobb med busstransport. Hvis bussen er full så ringer de til sjefen og sier de er syke ^_^ (The buss is full. I'm calling in sick today) Mens andre igjen bruker evigheter på å finne jobb.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Er det sånn at om du har et universitet i en by som åpner opp nye bygninger, så kan du lage disse bygningene fra starten av om du starter en ny by i samme region?

 

Mens serverene ennå fungerte logget jeg inn i en region herfra. Fra i går kveld til i dag tidlig hadde noen bygd på sin town hall med et par departement, slik at jeg brått kan bygge universitet, vannbehandlingssenter og andre fine ting som jeg ikke hadde mulighet til i går.

 

Så om èn by bygger et departement blir mulighetene som låses opp tilgjengelig for alle i hele regionen, med unntak av finansdepartementet tror jeg. Det fungerer kun lokalt i egen by.

 

 

 

Svarte samtidig med Saapa...

Angående det med trafikk. Jeg har et merkelig problem i min by - folk unngår avenyen og kjører heller på mindre veier, noe som resulterer i mer kork. :p

To steder på avenyen er det kryss til en high density vei. De svinger av avenyen - kjører high density og inn på avenyen igjen litt senere. Avenyen er helt tom noen hundre meter. Håpløse simmer..

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Så om èn by bygger et departement blir mulighetene som låses opp tilgjengelig for alle i hele regionen, med unntak av finansdepartementet tror jeg. Det fungerer kun lokalt i egen by.

Hmm, jeg trodde alle departementene gjaldt hele regionen. Men jo, det er fint å kunne bygge alle bygningene fra starten av. :)

Lenke til kommentar

De vet at spillere ikke kommer til å gjøre annet enn å skrike på forum, derfor ser de ikke noe poeng i å legge mer penger i en launch som faktisk vil fungere.

 

Det er jo et annet og litt mer kynisk aspekt i dette her også. Det er ikke lønnsomt å bygge servere for å håndtere de første dagene i et launch, da disse dagene er de med mest aktivitet i løpet av et spill sitt livsløp.

Men nå får de så mye negativ PR for dette at kanskje de tenker seg om nestegang.

Lenke til kommentar

Mens serverene ennå fungerte logget jeg inn i en region herfra. Fra i går kveld til i dag tidlig hadde noen bygd på sin town hall med et par departement, slik at jeg brått kan bygge universitet, vannbehandlingssenter og andre fine ting som jeg ikke hadde mulighet til i går.

 

Så om èn by bygger et departement blir mulighetene som låses opp tilgjengelig for alle i hele regionen, med unntak av finansdepartementet tror jeg. Det fungerer kun lokalt i egen by.

 

 

 

Svarte samtidig med Saapa...

Angående det med trafikk. Jeg har et merkelig problem i min by - folk unngår avenyen og kjører heller på mindre veier, noe som resulterer i mer kork. :p

To steder på avenyen er det kryss til en high density vei. De svinger av avenyen - kjører high density og inn på avenyen igjen litt senere. Avenyen er helt tom noen hundre meter. Håpløse simmer..

 

 

Det er jo knall.. Bare synd at de regionene jeg har spilt på så vises alle andre byer som tomme, selv om de egentlig er stappfulle så jeg ikke får en skit av godene...

Lenke til kommentar

Ble tvunget gjennom tutorial, og da jeg skulle bytte by i tutorial var ikke Lucky Shores tilgjengelig... /facepalm

 

Akkurat samme her.

 

Syns de i det minste kunne få serverne til å vises som utilgjengelige på et eller annet vis, når de faktisk er det. Står bare available eller busy, og du må bare prøve og se. :hrm:

Lenke til kommentar

Altså nye spill blir lansert hele tiden. De kunne ha hatt en haug av servere som er dedikert til nye spill.

 

Når disse nye spillene er "ikke-så-nye" lenger, kan de bruke disse serverne på andre nye spill som blir lansert.

 

Ergo, nye spill får mange servere. Gamle spill har så mange som de trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...