Vigilante85 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har prøvd i over 2 timer, men kan ikke koble opp til serverne. Går å legger meg, og håper jeg får spille i morgen. Hvis ikke blir det sinnamail til EA. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har spillt sammenhengende siden ca 10 minutter etter launch? først nylig gikk serverene ned. legger meg nå uansett så ikke krise. Men min erfaring har vært "overraskende bra" til å være launchday. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ja ja fikk spille ett par timer uten særlig problem før serverne gikk ned og jeg kan ikke spille mer. Jævlig synd for dette likte jeg godt! Koser meg med herlig gameplay, søte sims og musikk jeg ikke klarer og stoppe å nynne på. Bare så ufattelig trist at det er EA som er utgiver for Maxis! Samme her. På den andre siden er det Maxis og folka som har jobbet med dette geniale konseptet i fire år som er grunnen til at jeg kjøper et EA spill. Forestiller meg at jeg blir å boykotte en god del rimelig interessante spill jeg ellers kunne vært interessert i fra den kanten framover =P Ja, servern gikk ned. Ble sparket ut av byen. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Huff server nede... Dette betaler man penger for? Angrer meg ihjel.. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) HURRA!! Etter 12 timer totalt kom jeg igjennom til live-support chatten! De ga meg en nye kode til Deluxe versjonen (selvom jeg bare hadde den russiske limited versjonen), med alle språk tilgjengelig. Nå vil jeg ikke se ett russisk ord på ett par år! Forøvrig så var vedkommende hos support, utrolig vennlig og effektiv på å rette problemet mitt. Får bare lysst til å gi vedkommende en klem hver gang jeg tar kontakt med support-avdelingen hos EA. Vet det høres helt merkelig ut men... EDIT: Personen hos support beklaget til og med DRM-løsningen EA har valgt å benytte seg av! Endret 7. mars 2013 av vetle666 1 Lenke til kommentar
Syv Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hm servern er oppe igjen, rekker vel tre kvarter før leggetid =P Lagret tom spillet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 ffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuu! Om jeg mista noe i byen min nå fordi jeg datt ut. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Sitter med samme følelsen, min første by er nå på 120k og koser meg ihjel med spillet. Men sitter nå i skammekroken i EA andre påkrevde spillepause i natt.... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Noen andre som har bestilt fra g2play og ikke fått noe nøkkel enda? edit: om det er flere som har bestilt fra g2play.com og ikke fått noe enda, vell.. "OUT OF STOCK - Next batch estimated delivery time 72 hrs." WELL FUCK.. Endret 7. mars 2013 av Matsemann1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Fikk zombieoutbreak i byen før i natt da. Så ingenting til det. Tror politistyrken min kverket alt av zombier med en gang. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvilken server er mest stabil? Europe east? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Europe west var stabil frem til ellevetiden i går. Må si jeg føler at jeg fikk spillt mer SimCity de to første dagene i forhold til Diablo III når det ble sluppet i fjor. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hehe vel jeg skulle spille nå og kom inn på tutorialen der ingenting skjer. Jeg prøver flere ganger på nytt, fortsatt ingenting. Virker som flere andre har hatt samme problem så jeg får vel bare reinstallere... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jauda.. får bare vente til min tur.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 har halvannet minutt igjen, får håpe det fungerer denne gangen, gikk jo ikke så bra under betaen ^^ Lenke til kommentar
Brogen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Noen andre som har bestilt fra g2play og ikke fått noe nøkkel enda? edit: om det er flere som har bestilt fra g2play.com og ikke fått noe enda, vell.. "OUT OF STOCK - Next batch estimated delivery time 72 hrs." WELL FUCK.. Jeg bestile fra g2play for noen uker sia. 72hrs er for neste batch. Hvis du bestilte før release, skal du få koden i dag eller i morgen (spurte support.) Endret 7. mars 2013 av Brogen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) ooooog det gikk ikke. thank you ea. nord europa vest 2 fungerer tho. edit: kommer inn, men får ikke startet noen byer. jeg regnet med at det ville være problemer med å komme inn også videre i dag, men dette er jo bare patetisk dårlig design. får bare håpe på at jeg kan komme meg inn i min 100k region senere i dag da, og slipper de problemene jeg hadde i går med ctd hver gang jeg lastet "hovedbyen" min Endret 7. mars 2013 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 ooooog det gikk ikke. thank you ea. nord europa vest 2 fungerer tho ingen server med det navnet? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg spilte vel nærmere en halv time uten connection til server før jeg ble disconnecta i natt... Var redd jeg hadde tapt alt jeg hadde gjort, men når jeg logget på var jeg der jeg slapp - altså mistenker jeg at mye av spillet faktisk lagres lokalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå