MrL Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Noen som spiller nå? Jeg ble kastet ut og fikk beskjed om at det var maintainance, og at de åpnet etter {error string:::} noe... sikkert 00:01 tipper jeg men... Kommer ikke inn selv. Europa lanseringen drar vel ned hele driten.. Endret 6. mars 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 ikke bare her det står stille nei.. Står bare på "Ser etter oppdateringer" i launcheren.. jaja snart leggetid alikavel.. timene flyr i dette spillet.. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Noen som spiller nå? Jeg ble kastet ut og fikk beskjed om at det var maintainance, og at de åpnet etter {error string:::} noe... sikkert 00:01 tipper jeg men... Kan slenge meg på der gitt... Edit: nå skal den plutselig koble til oppdateringsservern igjen og oppdatere seg litt ekstra. Endret 6. mars 2013 av jaricho Lenke til kommentar
Cold_Blood_NOR Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hei, Har ikke spilt Sim City på ca 10 år, men gleder meg noe utrolig til klokka blir 00.01. Men ingen av kompisene mine skal ha spillet, så det jeg lurer på er om noen har lyst å legge meg til på Origin? ( MrFleury29 ) Kommer til å spille alene noen dager, men blir gjerne med i en Region når jeg føler at jeg har bedre kontroll jeg kan med glede adde deg bare godta når du får en forespørsel fra Cold_Blood_Nor 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Ganske latterlig at man ikke kan lagre, og pang så går EA sine crap servere ned... Det går faen ikke an å forsvare online-tvang dritt. 1 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 I meldingen som dukket opp på skjermen min når serverne gikk ned for maintainance så stod det at innholdet og byen ville bli synkronisert mot serverne neste gang jeg logget på... Så får vi se hva de mener med det, og hvilken vei synkroniseringen blir å foregå Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Fant ut at SimCity kan bli forhåndsnedlastet nå. ^^ 1 Lenke til kommentar
Cold_Blood_NOR Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 lurer på om beboerne i byene mine vil synes det er greit at ordføreren deres heter Cold_Blood_Nor ? Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Står om skandale-lansering på forsiden av dagbladet nå. Krysser fingrene for at det går smooth i morgen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Og der datt jeg ut. fint å slippe å tenke på VPN fra i morgen av ) Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Søren. Her har jeg tenkt til å sitte oppe til jeg må på jobb for å spille fra midnatt av, men med problemene dere nevner kan jeg vel se langt etter det. Preloadinga var forøvrig ikke mye å skryte av. Det eneste som ble preloada var vel launcheren, men jeg må jo fortsatt laste ned noen GB gjennom den når jeg endelig får tilgang kl. midnatt. Noen idé om hvor stor nedlastinga er? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 er det boliger i nærheten av parkene? såvidt jeg husker så må det være det? men nå er ikke jeg sikker da jeg ikke har fått spillt fullversjonen enda. (hvordan får du spillt?) Ja, det er boliger på alle sider har parkene. Jeg er i USA, hvor spillet ble lansert i går. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Stilig hvordan Origin lister opp to timer spilt av SimCity allerede. Det var bare installering det... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Står om skandale-lansering på forsiden av dagbladet nå. Krysser fingrene for at det går smooth i morgen. Kremt.. Pressfire.no ikke dagbladet. Skrollet et stykke før jeg klikket på spill linket på dagbladet. men... - Vi gjør grep for å unngå fremtidige problemer, og føler oss trygge på at Origin er stabilt til de interasjonale lanseringene senere denne uka, skriver de på Twitter. Dette tror jeg de kommer til å angre på at de skreiv. Var noe godtroende, og jeg er vertfall klar til å stå i kø. Endret 6. mars 2013 av MysticoN Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Vel, servertrøbbel eller ei, de første timene av spillet var ihvertfall bra! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) http://answers.ea.co.../631952#U631952 etter å ha kjørt "simcityrecovery.exe" så begynte spillet å patche i alle fall - og var ikke lengre stuck i launcheren. Får se om jeg får connecta etter oppdateringen er ferdig. edit: weee, det funka edit2: men seff var serveren jeg spilte på "busy" - er dog to andre europeiske åpne... får vel bare lage meg ny by Endret 6. mars 2013 av KriFos Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det er ikke noe nytt at servere er underdimensjonerte til å klare peakene ved lansering. http://answers.ea.co.../631952#U631952 etter å ha kjørt "simcityrecovery.exe" så begynte spillet å patche i alle fall - og var ikke lengre stuck i launcheren. Får se om jeg får connecta etter oppdateringen er ferdig. edit: weee, det funka Takker for den.. Funket her også. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Tips for de som tror de må kjøre gjennom tutorial, etter at det har startet er det bare å klikke ikonet med de tre prikkene oppe i høyre hjørnet, og velge main menu igjen, så stoppes tutorialet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Ser ut som om jeg må spille Trials Evolution GE til serveren er i gang igjen. Ikke at det gjør meg noe. Å kjøre Recovery.exe fila hjelper ca 0%. Du går bare tilbake før den patchen som blir lastet ned av patcheren. Den blir uansett stuck på samme sted. Ihvertfall er det slik for min del. Endret 6. mars 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå