Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er inne i spillet nå, men har et problem:

MÅ jo spilel den teite turtorialen, men går ikke ann å gjøre noe, har prøvd å restarte 3 ganger nå...

Ingen biler kjører, bare noen som skriker utenfor rådhuset - kan ikke gjøre noe med noe?

Prøvd Esc >> Gå til hovedmeny?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg laget en Region som folk kan joine :) Navnet er midt norge men er invite only så enten send meg en PM eller skriv origin nick her så sender jeg en invite.

Jeg planlegger å satse på utdanning og strøm som jeg kan dele/selge med andre

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg får simmene til å gå i parken? Har fått et ’oppdrag’ nå med å få 100 simmer til å besøke parkene mine i løpet av tre dager, men det skjer jo ingenting. Vil tro alle tingene under parker teller? Altså skateparker, tennisbaner, fonteneparker osv?

Anyone?

Lenke til kommentar

Da har jeg laget en Region som folk kan joine :) Navnet er midt norge men er invite only så enten send meg en PM eller skriv origin nick her så sender jeg en invite.

Jeg planlegger å satse på utdanning og strøm som jeg kan dele/selge med andre

blir opptatt ingame så send en tell ingame for invite. mysticon er origin nick.

Lenke til kommentar

Men da burde jo den blå baren som viser fremgangen på utfordringen bevege på seg...?

Men da burde jo den blå baren som viser fremgangen på utfordringen bevege på seg...?

det er sant, men nå spilte jeg det på den første betaen, så husker ikke helt + det kan ha blitt endret på noe med dette. er det boliger i nærheten av parkene? såvidt jeg husker så må det være det? men nå er ikke jeg sikker da jeg ikke har fått spillt fullversjonen enda. (hvordan får du spillt?) :)
Lenke til kommentar

Hei, Har ikke spilt Sim City på ca 10 år, men gleder meg noe utrolig til klokka blir 00.01.

Men ingen av kompisene mine skal ha spillet, så det jeg lurer på er om noen har lyst å legge meg til på

Origin? ( MrFleury29 )

Kommer til å spille alene noen dager, men blir gjerne med i en Region når jeg føler at jeg har bedre kontroll :)

Lenke til kommentar

Får ikke spilt jeg. Spillet krasjer bare til skrivebordet hvert 10min, og når jeg kommer inn igjen så er byen min borte.

Hoder må rulle :)

Mens du er ingame, så på det 9'ende minuttet så Esc > Gå til hovedmeny, da lagres det iallefall.. :p

Edit: Kom en patch idag ser det ut til, aner ikke hva den fiksa tho :p Var iallefall en oppdatering tilgjenglig..

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...