Tåkefyrste Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Får ikke spilt jeg. Spillet krasjer bare til skrivebordet hvert 10min, og når jeg kommer inn igjen så er byen min borte. Hoder må rulle Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg gir opp. Hele Origin er en stor bug hos meg. Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er inne i spillet nå, men har et problem: MÅ jo spilel den teite turtorialen, men går ikke ann å gjøre noe, har prøvd å restarte 3 ganger nå... Ingen biler kjører, bare noen som skriker utenfor rådhuset - kan ikke gjøre noe med noe? Prøvd Esc >> Gå til hovedmeny? 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Finnes det noen gode SimCity guider? Skjønner nå at det å bare starte en by å bygge litt på måfå og prøve litt av alt gjør at ting blir proppa fult alt, alt for fort så alt bare går i stå. 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Da har jeg laget en Region som folk kan joine Navnet er midt norge men er invite only så enten send meg en PM eller skriv origin nick her så sender jeg en invite. Jeg planlegger å satse på utdanning og strøm som jeg kan dele/selge med andre Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Meteorittnedslag. Heldigvis bare små meteoritter, men de tok med et par blokker. Er vel oppe i 135k innbyggere atm. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen som vet hvordan jeg får simmene til å gå i parken? Har fått et ’oppdrag’ nå med å få 100 simmer til å besøke parkene mine i løpet av tre dager, men det skjer jo ingenting. Vil tro alle tingene under parker teller? Altså skateparker, tennisbaner, fonteneparker osv? Anyone? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Veldig usikker om eg skal kjøpe dette spillet. Skjønte veldig lite av Sim City 4, likte ikke Cities XL i det heletatt. Er Sim City bedre enn for eksempel Cities Xl, og kanskje litt lettere for nybegynnere? Lenke til kommentar
Cold_Blood_NOR Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Anyone? de kommer automatisk, det er ikke alltid du ser det. Det var i hvertfall slik under den første beta testingen Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 noen som vet om man kan lage en liten by(tettsted)? husker det nesten var umulig i simcity 4. Lenke til kommentar
Cold_Blood_NOR Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hvordan er det dere får spillt? Jeg har nå forhåndslastet spillet via origin. Går dere via VPN? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Da har jeg laget en Region som folk kan joine Navnet er midt norge men er invite only så enten send meg en PM eller skriv origin nick her så sender jeg en invite. Jeg planlegger å satse på utdanning og strøm som jeg kan dele/selge med andre blir opptatt ingame så send en tell ingame for invite. mysticon er origin nick. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 de kommer automatisk, det er ikke alltid du ser det. Det var i hvertfall slik under den første beta testingen Men da burde jo den blå baren som viser fremgangen på utfordringen bevege på seg...? Lenke til kommentar
Cold_Blood_NOR Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Men da burde jo den blå baren som viser fremgangen på utfordringen bevege på seg...? Men da burde jo den blå baren som viser fremgangen på utfordringen bevege på seg...? det er sant, men nå spilte jeg det på den første betaen, så husker ikke helt + det kan ha blitt endret på noe med dette. er det boliger i nærheten av parkene? såvidt jeg husker så må det være det? men nå er ikke jeg sikker da jeg ikke har fått spillt fullversjonen enda. (hvordan får du spillt?) Lenke til kommentar
MrFleury Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hei, Har ikke spilt Sim City på ca 10 år, men gleder meg noe utrolig til klokka blir 00.01. Men ingen av kompisene mine skal ha spillet, så det jeg lurer på er om noen har lyst å legge meg til på Origin? ( MrFleury29 ) Kommer til å spille alene noen dager, men blir gjerne med i en Region når jeg føler at jeg har bedre kontroll Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 100,- på at det som er standard EA kommer til å skje; 1. Origin kræsjer 2. SimCity sine servere kollapser. Illsinte fans raser over «SimCity»-lansering Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Og der gikk byen min til helvete tror jeg. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen som spiller nå? Jeg ble kastet ut og fikk beskjed om at det var maintainance, og at de åpnet etter {error string:::} noe... sikkert 00:01 tipper jeg men... 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Får ikke spilt jeg. Spillet krasjer bare til skrivebordet hvert 10min, og når jeg kommer inn igjen så er byen min borte. Hoder må rulle Mens du er ingame, så på det 9'ende minuttet så Esc > Gå til hovedmeny, da lagres det iallefall.. Edit: Kom en patch idag ser det ut til, aner ikke hva den fiksa tho Var iallefall en oppdatering tilgjenglig.. Endret 6. mars 2013 av Merko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå