jaricho Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg før-nedlasta før jeg gjorde det, men det var bare 268 mb - bare en brøkdel av spillet... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Riktig nok kjøpte jeg spillet i en fysisk butikk, men jeg spiller på norsk med norsk Origin på US VPN (Fikk ikke velge engelsk ) Så har du fysisk kopi, skal nok norsk Origin gå bra (Etter hva jeg har forstått, får du ikke spillet om det er kjøpt fra Origin før i morgen, selv med US VPN) Jo da.. Jeg har kjøpt det på Origin og laster ned nå. Bestilte med norsk IP og laster ned med norsk IP. Muligens må du ha VPN for å starte spillet i dag. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 noen som veit om en gratis vpn da? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 YESS! Pre-load hos meg også!! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Kjøpte på store.origin.com brukte hovedmailen i stedet for den jeg har på origin. Så nå har jeg to kontoer :/ I ordrehistorikken viser ikke kjøpet og i origin kommer det ikke opp flott. Tips er forøvrig å velge Alska som stat (der har de ikke sales tax) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Kjøpte på store.origin.com brukte hovedmailen i stedet for den jeg har på origin. Så nå har jeg to kontoer :/ Samme her. Endret 6. mars 2013 av RRhoads Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Tok det litt tid hos dere før spillet poppet opp i "my games"? Lenke til kommentar
eindude Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 fått preloaded. men så er det at "key allready used2 når jeg bruker VPN. noen med tips ? husker dette var 84 ganger lettere med BF3 -_- Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) noen som veit om en gratis vpn da? TunnelBear funket ypperlig for meg. Endret 6. mars 2013 av Chiramii Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 "Kunne ikke opprette byen din nå. Vennligst prøv igjen." Har prøvd alle 16 plassene, og kommer alltid varsel... Forslag? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 New orders may take up to 30 minutes to display. Jadda gått 45 min nå Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Preload hjalp jo jævlig mye da.. er bare launcheren vi får lastet ned. Doh! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Eehm... tok førnedlast spillet og det tok litt over 200mb? Jaha.. Brukte TunnelBear som VPN Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Fikk aktivert spillet, fikk spillkode, og lastet ned launcher, men starter du launcher står det bare at du ikke får lov før 7 mars... thanks for nothing EA Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 New orders may take up to 30 minutes to display. Jadda gått 45 min nå Ja vel? Bestilte nettopp spillet selv, på Origin, og der dukka det opp med en gang, måtte reloade My Games bare. Pre-loaden startet også med en gang. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg før-nedlasta før jeg gjorde det, men det var bare 268 mb - bare en brøkdel av spillet... Preload hjalp jo jævlig mye da.. er bare launcheren vi får lastet ned. Doh! Eehm... tok førnedlast spillet og det tok litt over 200mb? Jaha.. Brukte TunnelBear som VPN Er bare rundt 260mb som blir lastet ned. De restene 11GB*ene aner jeg ikke hvor kommer ifra. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 For de som sliter med ytelse og ymse problemer så kan det jo være greit å laste ned AMD og nVIDIA sine SimCity optimaliserte drivere (AMD om du har Radeon, nVIDIA om du har GeForce skjermkort): AMD Radeon nVIDIA GeForce Hvorvidt Radeon driveren har kommet med spesifikke SimCity profiler enda vet jeg ikke, det er nå hvertfall den siste driveren de har per dags dato. nVIDIA driveren har kommet med spesifikke optimaliseringer mot SimCity. Sitter du med et eller annet Intel skjermkort så er det nok bare å si natta, de kommer sjeldent, om aldri med driver optimaliseringer mot spill. Disse Nvidia driverne er vel ikke for bærbare maskiner? Veit du om det har kommet noe til oss som sitter å spiller på laptops? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er bare rundt 260mb som blir lastet ned. De restene 11GB*ene aner jeg ikke hvor kommer ifra. Kjipt. Tok nettopp 15mg imovane og det begynner å kile i tærne, så jeg klarer meg nok ikke helt til midnatt... Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er inne i spillet nå, men har et problem: MÅ jo spilel den teite turtorialen, men går ikke ann å gjøre noe, har prøvd å restarte 3 ganger nå... Ingen biler kjører, bare noen som skriker utenfor rådhuset - kan ikke gjøre noe med noe? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg kjøpte fra origin, slo på amerkansk VPN nå nettopp og lastet inn spilla på nytt (origin er fortsatt norsk), og da kunne jeg spille simcity. Vel og merke spilelr jeg ikke, men oppdaterer/nedlaster How?? :-O Prøver å preloade en gang til med VPN forså å se om jeg kan lasten ned resten av spillet me VPN på der igjen, slik du gjorde det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå