Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

lastet ned og startet HideIPVPN, restartet Origin, startet SimCity. Nå er jeg på 29% og "Processing Large File... Please Wait"

Er du fortsatt koblet til VPN vil det gå veldig tregt, den trenger du kun til å starte nedlastingen så skal du slå den av.

Tok bare 10-20 minutt å laste ned her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan jeg får simmene til å gå i parken? Har fått et ’oppdrag’ nå med å få 100 simmer til å besøke parkene mine i løpet av tre dager, men det skjer jo ingenting. Vil tro alle tingene under parker teller? Altså skateparker, tennisbaner, fonteneparker osv?

Lenke til kommentar

Er du fortsatt koblet til VPN vil det gå veldig tregt, den trenger du kun til å starte nedlastingen så skal du slå den av.

Tok bare 10-20 minutt å laste ned her.

Det var som... Jeg mener å ha lest et sted at den måtte være på til hele greia var lastet. Dette var riktignok på The Internets, så det kan jo tenkes at jeg burde forsøkt uten selv. :)

Er kommet noen usle prosent lengre nå, det virker ihvertfall. Da slipper jeg kanskje å vente til helgen. Takker.

Lenke til kommentar

Fikk en gledlig mail ifra Origin!! :-D :-D

"Takk for at du har bestilt på Origin-butikken. Produktet du har forhåndsbestilt er nå tilgjengelig for forhåndsnedlasting. Klikk på koblingen under for å forhåndsnedlaste produktet. Legg merke til at forhåndsbestilte varer ikke er tilgjengelige før på utgivelsesdagen."

Regner med at andre også har fått dette da vel? Eller er det bare for de som har kjøpt Deluxe versjonen?

Edit: Æsj, var bare på 200 og noe mb.. Så forsatt ca 13 gb som mangler.. =/ Jævla teasers! =(

Endret av _Daniel_
Lenke til kommentar

Emne: Origin - Preload Nå Anvendelig (Order#**************)

Jaaa, nå kan jeg også forhånds-nedlaste spillet :D

Driver på nå, hehe

Edit: hø? Kan ikke vært hele spillet, var kun 268,22 mb?

Endret av jaricho
Lenke til kommentar

Emne: Origin - Preload Nå Anvendelig (Order#**************)

Jaaa, nå kan jeg også forhånds-nedlaste spillet :D

Driver på nå, hehe

Edit: hø? Kan ikke vært hele spillet, var kun 268,22 mb?

Stemmer det, prøvde å åpne SimCity logon som ble lagt på skrivebordet; " Ikke tilgjenglig før 7. Mars 2013.. " DOH!

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg mail fra Origin om at

Produktet du har forhåndsbestilt er nå tilgjengelig for forhåndsnedlasting

Og videre skriver de

Produktnavn: SimCity™ Digital Deluxe

Utgivelsesdato: 6. mars 2013

Jeg henger etter.. :p

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

får bare opp at koden min allerede er brukt jeg når jeg trykker på sim city i origin, my games.

Edit: Der kom jeg inn i launcheren. Mye å laste ned virker det som.

Er det noen som vet om man må laste ned hele spillet hvis man har det på disk? Har vært borti det med Steam før.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

US VPN er på plass, og språk er skiftet til US i innstillingere, men butikken er fremdeles norsk. What to do?

Kan jeg kjøpe på store.origin.com og løse inn koden i origin?

Riktig nok kjøpte jeg spillet i en fysisk butikk, men jeg spiller på norsk med norsk Origin på US VPN (Fikk ikke velge engelsk :p)

Så har du fysisk kopi, skal nok norsk Origin gå bra :) (Etter hva jeg har forstått, får du ikke spillet om det er kjøpt fra Origin før i morgen, selv med US VPN)

Endret av Brusglass
Lenke til kommentar

US VPN er på plass, og språk er skiftet til US i innstillingere, men butikken er fremdeles norsk. What to do?

Kan jeg kjøpe på store.origin.com og løse inn koden i origin?

Jeg kjøpte fra origin, slo på amerkansk VPN nå nettopp og lastet inn spilla på nytt (origin er fortsatt norsk), og da kunne jeg spille simcity. Vel og merke spilelr jeg ikke, men oppdaterer/nedlaster

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...